Manuál - Prehľad vašich rezervácii

Krok 1.: Prehľad Vašich rezervácií nájdete po prihlásení sa na stránku www.ticketportal.sk a kliknutím na odkaz MOJ TICKETPORTAL v ľavom hornom stĺpci a časť ,,Moje aktu8lne rezervácie,,.

 

  1.1.: Rezervácie sú rozdelené podľa lokalít, v ktorej bola rezervácia vytvorená.

 

  1.2.: Máte možnosť uhradiť ešte nevyzdvihnuté a nezaplatené rezervácie. Tie spoznáte podľa znaku "zaplatené - nezaplatené". Kliknutím na číslo rezervácie alebo ,,Detail rezervácie,, sa dostanete do jej detailu. V prípade, že chcete rezerváciu uhradiť  kliknite na "Vašu rezerváciu môžete zaplatiť aj cez internet. TU" v dolnej časti detailu rezervácie.

 

 

 

  1.3.: Označte akou formou chcete prevziať vstupenky (Hometicket, poštou, poštou do zahraničia, osobne, …), vyberte ktorú platobnú bránu chcete použiť a kliknite  na tlačidlo PLATBA.


a) Hometicket

 


b) Poštou/poštou do zahraničia - je potrebné zadať adresu na ktorú budú lístky zaslané

 

c) Osobne - v tomto prípade je potrebné zadať overovací kód, ktorý je nevyhnutný spolu s variabilným symbolom pri preberaní lístkov na vybranom predajnom mieste.

 

Po zadaní spôsobu vyzdvihnutia lístkov si vyberte platobnú bránu:

a) v prípade, že ste klientom Tatra banky zvoľte si možnosť Tatrapay

 

 b) v prípade, že nie ste klientom Tatrabanky zvoľte možnosť prvu možnosť

 


  1.4.: Následne budete presmerovaný na stránku banky, kde vyplníte potrebné údaje na úhradu z Vášho účtu (číslo Vašej karty, mesiac a rok platnosti , CV číslo ...) kliknite na ZAPLATIŤ
Upozornenie: Platobné brány sú certifikované zabezpečené stránky a údaje o kreditných kartách prípadne prihlasovacie údaje na účet klienta sú chránené bezpečnostným certifikátom. Tieto údaje sú zadávané a porovnávané výlučne  na stránkach platobnej metódy banky a systém Ticketportal k ním nemá prístup.

 
a) CardPay - úhrada platobnou kartou:

 


b) TatraPay - úhrada prevodom na účet (len pre držiteľov bankového účtu v Tatra Banke):

 

 

 

 


  1.5.: Keď ste si zvolili spôsob platby cez tatrapay po úspešnom zaplatení (Transakcia bola úspešná! Kvôli korektnému ukončeniu operácie stlačte prosím Pokračovať)  je potrebné prejsť späť na stránky www.ticketportal.sk a to tak, že kliknete na text POKRAČOVAŤ.
Ak ste si zvolili spôsob platby cardpay, tak ste po vydhodnotení banky automaticky presmerovaný na stránky www.ticketportal.sk

   1.6.: Po návrate na naše stránky je Vám vygenerovaný Variabilný symbol.

 
a) V prípade zvoleného prevzatia Hometicket si vstupenky vytlačte cez tlačítko VYTLAČ VSTUPENKY  (laserová tlačiareň , bezokrajová tlač) na A4, pred tlačou si skontrolujte nastavenia pre tlač na www.hometicket.sk , čast Nastavenia.


b) V prípade zvoleného prevzatia poštou/ poštou do zahraničia – Vám budú vstupenky zaslané v najbližších pracovných dňoch  a  nie sú pre Vás  údaje o Variabilnom symbole potrebné.

 

 
c) V prípade zvoleného prevzatia osobne je od Vás požadované zadanie Vášho Overovacieho kódu pred zadaním platby. S týmito údajmi (Variabilný symbol, overovací kód) si vstupenky vyzdvihnete na vybraných predajných miestach v sieti TICKETPORTAL, preto je potrebné, aby ste si ich poznačili, prípadne zapamätali. Nezadaním Overovacieho kódu strácate možnosť vyzdvihnutia vstupeniek.

  1.7.: E-mailom budete informovaný o  zakúpení vstupeniek, spoločne so zoznamom predajných miest Ticketportalu, kde si vstupenky môžete vyzdvihnúť. Pred vyzdvihnutím rezervácie si môžete Vami vybrané predajné miesto overiť cez OVER MOŽNOSŤ VYZDVIHNUTIA, jeho otváracie hodiny a či je poskytovateľom služieb, ktoré od neho budete požadovať.

Krok 2.: Máte možnosť zrušiť ešte nevyzdvihnuté a nezaplatené rezervácie. Tie spoznáte podľa znaku „zaplatené - nezaplatené“.  V takom prípade je potrebné zaslať požiadavku o zrušenie na help@ticketportal.sk

 

Top