Krok 1.: Prehľad Vašich rezervácií nájdete po prihlásení sa na stránku www.ticketportal.sk a kliknutím na odkaz MOJ TICKETPORTAL v ľavom hornom stĺpci a časť ,,Moje aktu8lne rezervácie,,.
1.1.: Rezervácie sú rozdelené podľa lokalít, v ktorej bola rezervácia vytvorená.
1.2.: Máte možnosť uhradiť ešte nevyzdvihnuté a nezaplatené rezervácie. Tie spoznáte podľa znaku "zaplatené - nezaplatené". Kliknutím na číslo rezervácie alebo ,,Detail rezervácie,, sa dostanete do jej detailu. V prípade, že chcete rezerváciu uhradiť kliknite na "Vašu rezerváciu môžete zaplatiť aj cez internet. TU" v dolnej časti detailu rezervácie.
1.3.: Označte akou formou chcete prevziať vstupenky (Hometicket, poštou, poštou do zahraničia, osobne, …), vyberte ktorú platobnú bránu chcete použiť a kliknite na tlačidlo PLATBA.
a) Hometicket
b) Poštou/poštou do zahraničia - je potrebné zadať adresu na ktorú budú
lístky zaslané
c) Osobne - v tomto prípade je potrebné zadať overovací kód, ktorý je nevyhnutný spolu s variabilným symbolom pri preberaní lístkov na vybranom predajnom mieste.
Po zadaní spôsobu vyzdvihnutia lístkov si vyberte platobnú bránu:
a) v prípade, že ste klientom Tatra banky zvoľte si možnosť Tatrapay
b) v prípade, že nie ste klientom Tatrabanky zvoľte možnosť prvu možnosť
1.4.: Následne budete presmerovaný na stránku banky, kde vyplníte
potrebné údaje na úhradu z Vášho účtu (číslo Vašej karty, mesiac a rok platnosti
, CV číslo ...) kliknite na ZAPLATIŤ
Upozornenie: Platobné brány sú
certifikované zabezpečené stránky a údaje o kreditných kartách prípadne
prihlasovacie údaje na účet klienta sú chránené bezpečnostným certifikátom.
Tieto údaje sú zadávané a porovnávané výlučne na stránkach platobnej
metódy banky a systém Ticketportal k ním nemá prístup.
a) CardPay - úhrada platobnou kartou:
b) TatraPay - úhrada prevodom na účet (len pre držiteľov bankového účtu v
Tatra Banke):
1.5.: Keď ste si zvolili spôsob platby cez tatrapay po úspešnom
zaplatení (Transakcia bola úspešná! Kvôli korektnému ukončeniu operácie stlačte
prosím Pokračovať) je potrebné prejsť späť na stránky www.ticketportal.sk a to tak, že kliknete
na text POKRAČOVAŤ.
Ak ste si zvolili spôsob platby cardpay, tak ste po
vydhodnotení banky automaticky presmerovaný na stránky www.ticketportal.sk
1.6.: Po návrate na naše stránky je Vám vygenerovaný Variabilný symbol.
a) V prípade zvoleného prevzatia Hometicket si vstupenky vytlačte
cez tlačítko VYTLAČ VSTUPENKY (laserová tlačiareň , bezokrajová tlač) na
A4, pred tlačou si skontrolujte nastavenia pre tlač na www.hometicket.sk , čast Nastavenia.
b) V prípade zvoleného prevzatia poštou/ poštou do zahraničia – Vám budú
vstupenky zaslané v najbližších pracovných dňoch a nie sú pre
Vás údaje o Variabilnom symbole potrebné.
c) V prípade zvoleného prevzatia osobne je od Vás požadované
zadanie Vášho Overovacieho kódu pred zadaním platby. S týmito údajmi (Variabilný
symbol, overovací kód) si vstupenky vyzdvihnete na vybraných predajných miestach
v sieti TICKETPORTAL, preto je potrebné, aby ste si ich poznačili, prípadne
zapamätali. Nezadaním Overovacieho kódu strácate možnosť vyzdvihnutia
vstupeniek.
1.7.: E-mailom budete informovaný o zakúpení vstupeniek, spoločne so zoznamom predajných miest Ticketportalu, kde si vstupenky môžete vyzdvihnúť. Pred vyzdvihnutím rezervácie si môžete Vami vybrané predajné miesto overiť cez OVER MOŽNOSŤ VYZDVIHNUTIA, jeho otváracie hodiny a či je poskytovateľom služieb, ktoré od neho budete požadovať.
Krok 2.: Máte možnosť zrušiť ešte nevyzdvihnuté a nezaplatené rezervácie. Tie spoznáte podľa znaku „zaplatené - nezaplatené“. V takom prípade je potrebné zaslať požiadavku o zrušenie na help@ticketportal.sk