JANA KOCIANOVÁ & THE GOSPEL FAMILY

JANA KOCIANOVÁ & THE GOSPEL FAMILY

Dátum :
Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Dátum/Date: NOVÝ TERMÍN  9.11.2016 o 19:30h.
Miesto konania/Place of event: Stará tržnica, Nám. SNP 25, BRATISLAVA


Popis/Description:

Janka Kocianová & The Gospel Family & Stano Počaji and band & The Ladies Ensemble.

Jana Kocianová - Ja tu zostanem

Srdečne Vás pozývame na hudobný májový večer v centre Bratislavy, na ktorom si Vás naša famózna slovenská jazzmanka znovu podmaní svojím farebným zamatovým hlasom a fantastickou energiou!

BUDE TO NADHERNÁ SHOW! PLNÁ TEMPERAMENTU A FANTASTICKEJ HUDBY!! JANKA KOCIANOVÁ + The Gospel Family + Stano Počaji - gitara / Peter Preložník - klávesové nástroje / Michal Šelep - basgitara / Juraj Dávid Raši - bicie / Juraj Schweigert - ústna harmonika + pôvab, vášeň, elegancia v podaní členok komorného orchestra The Ladies Ensemble!!!

Hosť: Kamila Apetauer and band

Ivo Nesrovnal, primátor hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy prevzal záštitu nad koncertom Janky Kocianovej dňa 27. mája 2016 v Bratislave.

V deň koncertu o 18:00 h Vás Prešporáčik odvezie z Parkoviska v lodnom Prístave na nábreží ku Starej Tržnici.

Dĺžka podujatia: cca 2 hodiny
Zľavy/Discounts: bez nároku na zľavy/without any discounts.

Galéria

picture JANA KOCIANOVÁ & THE GOSPEL FAMILY
picture JANA KOCIANOVÁ & THE GOSPEL FAMILY
picture JANA KOCIANOVÁ & THE GOSPEL FAMILY

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - JANA KOCIANOVÁ & THE GOSPEL FAMILY - 27.5.2016 o 19:30 hod.

Koncert JANA KOCIANOVÁ & THE GOSPEL FAMILY, ktorý sa mal konať dňa 27.5.2016 o 19:30 hod. v Starej tržnici, Bratislava, je z technických príčin ZMENENÝ!

Koncert sa uskutoční v novom termíne: 9.11.2016 o 19:30 hod., v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 31.5.2016!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:

  • osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
    • mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
      • poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahutaktiež najneskôr do 31.5.2016!
      • Ďalšie informácie na:
        TLAČOVÉ SPRÁVY
        ZMENY A ZRUŠENIA

        Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - JANA KOCIANOVÁ & THE GOSPEL FAMILY - 9.11.2016 o 19:30 hod.

Koncert JANA KOCIANOVÁ & THE GOSPEL FAMILY, ktorý sa mal konať dňa 9.11.2016 o 19:30 hod. v Starej tržnici, Bratislava, je ZRUŠENÝ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:

  • osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
    • mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
      • poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.
      • Ďalšie informácie na:
        TLAČOVÉ SPRÁVY
        ZMENY A ZRUŠENIA

        Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top