JANČIČI - Ako Jančiči stretla Brumka

JANČIČI - Ako Jančiči stretla Brumka

Dátum :
Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Jančiči - Ako Jančiči stretla Brumka

Popis/Description:
Jančiči je rozprávková postavička, ktorá vás pozýva na predstavenie pre deti pod názvom „Ako Jančiči stretla Brumka“. V nádhernom príbehu o novom kamarátstve plnom pesničiek a tanca sa dozviete aká je zeleninka zdravá, kto nám dáva medík, či je potrebné umývať si zúbky a mnohé ďalšie.
Hrajú: Anna Grega Mižič, Ján Jakab
Príďte spoznať rozprávkovú postavičku Jančiči a macka Brumka a spoločne s nimi si užiť kúsok divadla, veľa krásnych edukatívnych pesničiek a veselého tanca.

Každá osoba musí mať platnú vstupenku.

Predstavenie je vhodné pre deti od 2 rokov.

Zľavy a vstupenky pre deti: bez nároku na zľavy.

Nie je povolené vytvárať audio ani vizuálne záznamy z predstavenia. 
Vstup do foyer na predstavenie: 30 minút pred predstavením.
Dĺžka predstavenia: cca 60 minút


Zmena programu a termínu je vyhradená.

Galéria

picture JANČIČI - Ako Jančiči stretla Brumka
picture JANČIČI - Ako Jančiči stretla Brumka

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - JANČIČI - Ako Jančiči stretla Brumka - 30.4.2017 o 10:00 hod.

Predstavenie JANČIČI - Ako Jančiči stretla Brumka, ktoré sa malo konať dňa 30.4.2017 o 10:00 hod. v Dome kultúry, Poprad, je z technických príčin ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 11.6.2017 o 10:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 3.5.2017!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 3.5.2017 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Zimný štadión Ondreja Nepelu, Odbojárov 9, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 3.5.2017 nasledujúcim spôsobom:
pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Ako Jančiči stretla Brumka - 8.4.2017 o 16:00 hod.

Predstavenie Ako Jančiči stretla Brumka, ktoré sa malo konať dňa 8.4.2017 o 16:00 hod. v Dome kultúry, Moldava nad Bodvou, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Zimný štadión Ondreja Nepelu, Odbojárov 9, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť jedným z nasledovných spôsobov:
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top