MENO

MENO

Dátum : 13. novembra - 18. decembra 2017
Miesto: Nitra, Komárno, Nové Zámky

Vstupenky

Pondelok
13
Nov
19:00
Pondelok
11
Dec
19:00
MENO
MsKS Komárno

Komárno

Pondelok
18
Dec
19:00
MENO

Popis podujatia

(Matthieu Delaporte, Alexandre de La Patellière)

Komédia, ktorá sa našťastie nestala vám! Ponorte sa do hry na pravdu a zistite, ako jeden večer neľútostnej úprimnosti zamáva s rodinnými aj kamarátskymi vzťahmi. Zuzana Mauréry, Richard Stanke, Ady Hajdu, Lucia Hurajová, Kamil Mikulčík sa predstavia v brilantnej hre podľa najlepšej francúzskej tradície.

Pierre Garaud žije aj s manželkou Elisabeth naoko usporiadaným parížskym životom. Keď Elisabethin brat Vincent aj so svojou tehotnou ženou Annou a rodinným priateľom Claudom prídu ku Garaudovcom na večeru, spustí sa séria dohadov o tom, aké meno chcú dať budúci rodičia svojmu dieťaťu. Nevinné priateľské rozhovory pri večeri napokon vyústia do odhaľovania tajomstiev, ktoré zásadne zasahujú do života celej rodiny.

“Je to príbeh dlhoročných priateľov, ktorí sú navyše zviazaní aj rodinnými väzbami. Poznajú sa teda celé roky. Vedia, ako si zo seba navzájom uťahovať, kde sú ich slabé a silné miesta, hrajú medzi sebou rôzne hry, ktoré sú na hrane toho, aby sa z priateľstva stala nenávisť. Ale príbeh tejto hry nás presvedči, že ani po 20 rokoch priateľstva o sebe nevedia všetko – vlastne nevedia to najdôležitejšie,” hovorí o hre jej režisér Jakub Nvota.

Inscenácia Meno pochádza od francúzskej dvojice Matthieu Delaporteho a Alexandre de La Patellièreho. S obrovským úspechom sa hrala v Paríži, kde sa stala po svojom uvedení komédiou roka a získala Molièrovu cenu. Neskôr ju uviedli v šestnástich ďalších krajinách a v roku 2012 vznikol na jej motívy vo Francúzsku aj celovečerný film. Na Slovensku uvádza hru Štúdio L+S.

Autor: Matthieu Delaporte, Alexandre de La Patellière
Réžia: Jakub Nvota
Preklad: Elena Flašková
Účinkujú: Z. Mauréry, V. Hajdu, R. Stanke, L. Hurajová, K. Mikulčík
Scénografia: Lucia Šedivá
Produkcia: Lucia Hurajová, Ľudmila Kružliaková

Dĺžka predstavenia: cca 110 min. bez prestávky

Zľavys: bez nároku na zľavy.

Galéria

picture MENO
picture MENO

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - MENO - 22.4.2016 o 19:00 hod.

Predstavenie MENO , ktoré sa malo konať dňa 22.4.2016 o 19:00 hod. v Dome kultúry, Želiezovce, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:

  • osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
    • mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
      • poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.
      • Ďalšie informácie na:
        TLAČOVÉ SPRÁVY
        ZMENY A ZRUŠENIA

        Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top