MILUJEM SVOJ MOBIL

Divadlo GUnaGU
MILUJEM SVOJ MOBIL

Dátum : 18. mája - 11. júna 2017
Miesto: Divadlo GUnaGU, Františkánske nám. 7, Bratislava

Vstupenky

Štvrtok
18
Máj
19:30
Nedeľa
11
Jún
19:30

Popis podujatia

Miesto konania/Place of event: Divadlo GUnaGU, Františkánske námestie 7, Bratislava


MILUJEM SVOJ MOBIL
(Americká jazda)

Komédia o ne / komunikácii.

Potrebujeme ešte priateľov, manželky, milencov, milenky, keď máme svoje smartfóny? Nikdy v dejinách ľudia tak veľa nekomunikovali ako dnes a možno ešte nikdy neboli takí osamelí... Bláznivá komédia Milujem svoj mobil rieši nielen erotiku pomocou mobilu, ale aj možnosť, či sa dá dovolať bohu a čosi si od neho priať, až po ozajstnú svadbu s vaším mobilným miláčikom. Viliam Klimáček svoju „road movie“ komédiu umiestnil do starého Cadillacu, v ktorom štyria Slováci (šofér, farár, študent a manažér) idú autom cez Ameriku. Hoci majú dovolenku, každý pred čímsi uteká – pred veriteľmi, pred manželkou, pred sebou samým... a stále telefonuje, telefonuje, telefonuje...

Hrajú: Viktor Horján, Roman Pomajbo, Martin Meľo, David Hartl

Autor a réžia: Viliam Klimáček
Scéna: Peter Janků
Kostýmy: Renata Ormandíková

Dĺžka predstavenia: 90 minút bez prestávky


Po začiatku predstavenia nie je možný vstup do sály.
Ak sa vstupenky nevypredajú v predpredaji, dajú sa zakúpiť aj hodinu pred predstavením v pokladni divadla.

Galéria

picture MILUJEM SVOJ MOBIL
picture MILUJEM SVOJ MOBIL
picture MILUJEM SVOJ MOBIL
picture MILUJEM SVOJ MOBIL
picture MILUJEM SVOJ MOBIL

Na mape

Odporúčané

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - Milujem svoj mobil - 28.11.2016 o 19:30 hod.

Predstavenie Milujem svoj mobil, ktoré sa malo konať dňa 28.11.2016 o 19:30 hod. v Divadle GUnaGU, Bratislava, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:

  • osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
    • mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
      • poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.
      • Klienti môžu využiť vstupenky na predstavenie 8.11.2016 o 19:30, prípadne na decembrový termín, ktorý bude oznámený.

        Ďalšie informácie na:
        TLAČOVÉ SPRÁVY
        ZMENY A ZRUŠENIA

        Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


; Top