Raňajky u Jima Morrisona

Raňajky u Jima Morrisona

Dátum :
Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Miesto konania/Place of event: Divadlo LA KOMIKA, Michalská 5, Bratislava

 

Raňajky u Jima Morrisona - komédia

Po úspešnom autorskom predstavení „Kam chodí Oscar Wilde na večeru“ prichádza LA KOMIKA s ďalšou komédiou „Raňajky u Jima Morrisona“, ktoré je jeho voľným pokračovaním. „Raňajky u Jima Morrisona“ je paródiou na nízke žánre, na béčkové katastrofické filmy. Barbora (Daniela Mackovičová), Marcel (Štefan Martinovič), Eva (Michaela Čobejová) aj ako chatár Steve (Lukáš Dóza) nejakým zázrakom ostali asi ako
jediní, čo prežili koniec sveta 21.12 2012. Ako hovorí Marcel: „Mayovia mali pravdu. Nikto neprežil. Iba ja, moja sprostá sestra, jeden pričapený animátor a cynická matka. Ostali sme uväznení na chate. V pivnici. Okrem nás tu žijú pavúci albíni, zopár múch a bystruška fialová....“.
Ako vydržia spolu Barbora, Marcel, Eva a Steve uväznení v malých priestoroch, skoro bez jedla a bez elektriny?

Autor a réžia: Karol Vosátko
Účinkujú: Michaela Čobejová, Daniela Mackovičová, Števo Martinovič, Lukáš Dóza

Po začiatku predstavenia nie je možný vstup do sály.
Ak sa vstupenky nevypredajú v predpredaji, dajú sa zakúpiť aj hodinu pred predstavením v pokladni divadla.

Predstavenie nie je vhodné pre divákov mladších ako 15 rokov.

Zľavy pre deti, študentov, dôchodcov, zťp: bez nároku na zľavy.

Galéria

picture Raňajky u Jima Morrisona

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - Raňajky u Jima Morrisona - 25.3.2017 o 19:30 hod.

Predstavenie Raňajky u Jima Morrisona, ktoré sa malo konať dňa 25.3.2017 o 19:30 hod. v Divadle LA KOMIKA, Bratislava, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 28.4.2017 o 19:30 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 30.3.2017!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Zimný štadión Ondreja Nepelu, Odbojárov 9, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť jedným z nasledovných spôsobov:
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu
taktiež najneskôr do 30.3.2017!

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Raňajky u Jima Morrisona - 3.10.2017 o 19:30 hod.

Predstavenie Raňajky u Jima Morrisona, ktoré sa malo konať dňa 3.10.2017 o 19:30 hod. v Divadlo LA KOMIKA, Michalská 5, BA, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top