{.: SuperBand Tour :.}

{.: SuperBand Tour :.}

Dátum : 31. augusta - 31. decembra 2017
Miesto: Vráble, Bratislava, Trnava, Košice, Pezinok

Vstupenky

Štvrtok
31
Aug
19:00

EŠTE SA NEPREDÁVA

Ešte sa nepredáva, skúste neskôr.
{.: SuperBand Tour :.}
Štvrtok
30
Nov
19:08
{.: SuperBand Tour :.}
{.: SuperBand Tour :.}
* TFP aukcia test
{.: SuperBand Tour :.}
* zapas #1 (29.12.) k permanentke P#1
{.: SuperBand Tour :.}
SLOVAN STADIUM

Bratislava

* 18:01 - test priority
{.: SuperBand Tour :.}
test

Bratislava

* test zlavy app

PRIPRAVUJEME

V predaji od 1. 12. 2017 (piatok) 00:00
{.: SuperBand Tour :.}
* permanentka P#1 (31.12.)
{.: SuperBand Tour :.}
test

Bratislava

* pohoda ambasador (lyones v2)
{.: SuperBand Tour :.}
* za 1 euro.. (25.12.2017)

KONIEC PREDAJA

Predaj bol ukončený.
{.: SuperBand Tour :.}
* test tabulky inaSiet
Nedeľa
31
Dec
19:00
{.: SuperBand Tour :.}
* za nula eur

PRIPRAVUJEME

V predaji od 1. 12. 2017 (piatok) 19:02
{.: SuperBand Tour :.}
SLOVAN STADIUM

Bratislava

* test stavu pripravujeme vs normalne

Popis podujatia

XX testovacie podujatie XX popis

 

linka na CZ akciu 

test nadakcia popis

 

test nadakcia linka na cz

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - ZDENĚK IZER Autokolektiv - 28.10.2016 o 19:00 hod.

Predstavenie ZDENĚK IZER Autokolektiv, ktoré sa malo konať dňa 28.10.2016 o 19:00 hod. o 19:00 hod. v Divadle GRAND Košice - JUMBO CENTRUM, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v pôvodnom termíne v novom mieste konania: Divadle Thália, Košice (sedenie bude voľné) s novým časom začiatku o 19:30hod..

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 24.10.2016 12:00hod.!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:
► osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu
taktiež najneskôr do 24.10.2016 12:00hod.!

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top