Vážený klienti,
tak ako je uvedené v tlačovej správe na základe ktorej ste zaslali Vašu žiadosť (Tlačová správa TU!),
refundácia finančných prostriedkov začala postupne od 3. apríla 2018 v závislosti od dostupnosti poskytnutých finančných prostriedkov zo strany organizátora.
Momentálne vynakladáme snahu o uvoľnenie ďalších finančných prostriedkov, aby boli Vaše žiadosti postupne uspokojené v chronologickom poradí, tak ako sme ich od Vás obdržali.
Akonáhle sa dostane rada na Vašu žiadosť, budeme Vás o vyplatení Vašej žiadosti bez zbytočného odkladu informovať.
V žiadnom prípade nespochybňujeme Vaše spotrebiteľské práva, ktoré voči Vám ako klientovi nesie organizátor podujatia a vynakladáme maximálne úsilie, aby kompenzácia vstupného prebehla čo najskôr.
V prípade, že s daným riešením nie ste spokojní, nijakým spôsobom nerozporujeme Vaše rozhodnutie riešiť záležitosť aj inými cestami. Vašu žiadosť budeme aj v takom prípade naďalej evidovať a považovať za platnú.
Ďakujeme za Vaše pochopenie a trpezlivosť.
S úctou,
Váš Ticketportal SK, s.r.o.