ZRUŠENÉ - NICKI MINAJ - 22.2.2019

26.2.2019 15:59

Koncert Nicky Minaj, ktorý sa mal konať 22.2.2019 bol zrušený zo strany umelca. Organizátor podujatia bude vracať vstupné v plnej výške.

Tu sú inštrukcie, ako si môžete nárokovať vyplatenie finančnej náhrady, ak ste si vstupenku zakúpili v našej spoločnosti.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ak ste si zakúpili vstupenku on-line

  - Žiadosť zašlite na dresu reklamacie@ticketportal.sk s priloženou vstupenkou v elektronickej podobe (najlepšie ako PDF).
  - Ak ste si vstupenku nechali poslať poštou, zašlite nám ju prosím naspäť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava
  - Ak ste platili kartou, budú vám peniaze vrátené na rovnaký účet. Ak ste platili bankovým prevodom, zašlite nám prosím aj potvrdenie o zrealizovanej transakcii a peniaze vám pošleme späť na tento účet.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ak ste si zakúpili vstupenku prostredníctvom predajných miest
  - Vstupenku môžete vrátiť iba na tom mieste, kde ste si ju zakúpili. Nie je možné vrátenie na inom predajnom mieste, alebo on-line
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V prípade, ak ste si zakúpili vstupenku na predajných miestach a uplatnili benefitovú poukážku
  - Prosím príďte ju vrátiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ak ste si zakúpili vstupenku do sektoru B, ale organizátor vám ju v deň konania koncertu vymenil
V závislosti na forme kúpy. Pokiaľ bola pôvodná vstupenka zakúpená:


 - online na webe, je potrebne napísať žiadosť o vrátenie vstupného na reklamacie@ticketportal.sk s priloženými hometicketmi a dokladom o platbe a zároveň zaslať originál vstupenky z XL promotion na: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava

 - na predajnom mieste, je potrebne napísať žiadosť o vrátenie vstupného na reklamacie@ticketportal.sk s informáciou o pôvodnej vstupenke (miesto nákupu, deň nákupu, hodnotu vstupenky, miesto sedenia), uviesť číslo účtu na, ktoré Vám vrátime hodnotu zakúpených vstupeniek  a zároveň zaslať originál vstupenky z XL promotion na: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava

 - Pokiaľ bola pôvodná vstupenka zakúpená benefitovou poukážkou na predajnom mieste je potrebné Vstupenky doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

V prípade nejasností, alebo akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na adrese: reklamacie@ticketportal.sk

Top