Na Dobrého Anjela spoločne pomáhame už sedem rokov

Už sedem rokov spolu. Sedem rokov pomáha spoločnosť Ticketportal prostredníctvom svojich zákazníkov spoločne s Dobrým anjelom tým, ktorí to najviac potrebujú. A to chorým detičkám. Ako v jedinej ticketingovej spoločnosti majú zákazníci možnosť pri kúpe takzvaných „hometickets“, teda lístkov cez internet, prispieť „anjelskými drobnými“.

Pre choré deti

Zákerné diagnózy ako rakovina, detská mozgová obrna, cystická fibróza, chronické zlyhanie obličiek, Downov syndróm a iné, dokážu dostať rodiny do obrovskej finančnej núdze. Práve rodinám, ktoré postretla takáto ťažká skúška Dobrý anjel pravidelne pomáha.

Cieľom je, aby rodiny chorých detí dostávali každý mesiac výpomoc v podobe okolo 130eur. Takto dokáže Dobrý anjel aj s pomocou Ticketportalu navýšiť ich rozpočet o 25%. Na ticketportal.sk kúpou akejkoľvek vstupenky „hometicket“ na akékoľvek podujatie, má možnosť prispieť každý zákazník. Do dnešného dňa takto prispelo 39 285 zákazníkov sumou. Dokopy šlo priamo do rodín s chorými deťmi a rodičmi 106 174 eur. Táto suma potešila 839 rodín, pričom priemerná výška príspevku je 127 eur. V priemere sa starajú „tickeportalisti“ sedem rokov o 10 rodín mesačne.

Nezatvárajme oči

„Nikto z nás nevie, kedy sa môže ocitnúť v takejto situácii. Dobrý anjel pomáha pravidelne každý mesiac, príspevky idú konkrétnej rodine do posledného centu a darca vie vždy presne, komu pomáha. Aj preto sme sa v spoločnosti Ticketportal rozhodli spolupracovať práve s nimi. Naši zákazníci už pomohli mnohým rodinám, za čo im veľmi pekne ďakujeme. Sme šťastní, že anjelské drobné vedia niekomu tak veľmi pomôcť a vyčariť im úsmev na tvári,“ vysvetľuje konateľka spoločnosti Ticketportal Adriana Bujdáková.

„Pomoc od zákazníkov Ticketportalu ukazuje, ako veľmi dôležité sú všetky darované nielen eurá ale aj centy, pretože spolu sa stávajú kvapkami v mori veľkej pomoci. Stovky rodín tak ľahšie zvládajú liečbu. Ani mamka sedemročnej Jasmínky nemôže chodiť do práce, keďže trávi väčšinu času už druhý rok s dcérkou v nemocnici. Aj jej veľmi pomohli príspevky zo zaokrúhľovania na www.tickerpotal.sk Ďakujeme“! Povedala Ľudmila Kolesárová, marketingová manažérka Dobrého Anjela.

Top