ZRUŠENÉ - DIVADLO GUnaGU - 23.3.2020 - 30.4.2020

19.3.2020 11:18

Divadelné združenie GUnaGU, vám musí žiaľ oznámiť , že všetky predstavenia ktoré sa mali konať v termínoch od 23.3.2020 - 30.4.2020 , sú ZRUŠENÉ!

Vzťahuje sa to na nasledovné predstavenia : 

HEREČKY (miluj blížneho svojho) 23.3.2020 19:30h
DEŇ, KEĎ SME BOLI MAJSTRI SVETA čiže Slovenskóóó! 26.3.2020 19:30 h
YOUTUBERI (ó božský internet) 28.3.2020 15:00h   
ODVRÁTENÁ STRANA MESIACA 29.3.2020 19:30h   
TAXI BRATISLAVA (tekutá realita) 30.3.2020 19:30 h  
SOCÍK, SLADKÝ SOCÍK 31.3.2020 19:30h   
ONLINE 5.4.2020 15:00h   
ODVRÁTENÁ STRANA MESIACA 5.4.2020 19:30h  
MUTANTI (posledný valčík v hoteli Kriváň) 7.4.2020 19:30h 
MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda) 14.4.2020 19:30h  
MUŽI SA MINULI (Dáša, Rút & Sisa) 15.4.2020 19:30h  
ONLINE 18.4.2020 15:00h  
DEŇ, KEĎ SME BOLI MAJSTRI SVETA čiže Slovenskóóó! 18.4.2020 19:30h   
YOUTUBERI (ó božský internet) 19.4.2020 15:00h   
ODVRÁTENÁ STRANA MESIACA 19.4.2020 19:30h  
TAXI BRATISLAVA (tekutá realita) 20.4.2020 19:30h
POSLEDNÍ HRDINOVIA 21.4.2020 19:30h
HORÚCE LETO 68 (ako sme utekali) 22.4.2020 19:30h
HEREČKY (miluj blížneho svojho) 25.4.2020 19:30h
SOCÍK, SLADKÝ SOCÍK 26.4.2020 19:30h
V TOMTO MESTE ZDOCHOL PES 29.4.2020 19:30h
DEŇ, KEĎ SME BOLI MAJSTRI SVETA čiže Slovenskóóó! 30.4.2020 19:30h

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.

Top