Predstavenie Komédia 3x2, ktoré sa malo konať dňa 30.3.2020 o 19:00 hod. v LOĎ - Divadlo v podpalubí, Bratislava,, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 24.6.2020 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 19.6.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 19.6.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 19.6.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Otvárame znovu divadlo!
Síce zatiaľ len s polovičnou kapacitou ale aspoň niečo (povolené je tzv. šachovnicové sedenie, ktoré nám dovoľuje usadiť 50% počtu možných divákov v hľadisku na jednom prestavení). Všetky vstupenky, ktoré boli zakúpené pred koronakrízou samozrejme ostávajú v platnosti. Použiť ich môžete na naše nové aktuálne termíny. Či už teraz v mesiaci jún alebo i v nasledujúcich ďalších mesiacoch, v ktorých by sme tiež radi hrali – júl, august, september... Ak by Vám tieto nové termíny náhodou nevyhovovali, tak môžete lístky ponechať a vybrať si a telefonicky dohodnúť (na tel. č. 0903.449.650) aj akékoľvek iné predstavenie z nášho repertoáru – čokoľvek z nášho programu. Program bude zverejnený a priebežne aj dopĺňaný na našej web stránke www.lodteatro.sk Taktiež budú informácie o našom programe aj na našej facebookovej stránke http://www.facebook.com/pages/Lod-Divadlo-v-podpalubi/272954606106392 Vo vnútorných priestoroch je stále potrebné mať na sebe rúško, či iné prekrytie tváre šatkou, či šálom (časť úst a nosa). Veríme však, že Vám to nebude prekážať, a že k nám radi prídete za dobrou kultúrou a tým nás zároveň i podporíte a my Vám za to budeme skutočne veľmi povďační. U nás si môžete pred, či po predstavení aj príjemne posedieť v peknom prostredí na našej kaviarenskej lodnej terase s výhľadom na Dunaj.
Vstupenky zakúpené v predpredaji (aj pred koronakrízou) – spôsob ich použitia:
1. Je dopredu potrebná telefonická rezervácia miesta v hľadisku – ešte pred príchodom do divadla - kvôli tej obmedzenej kapacite sedenia (50%-ný povolený počet miest v hľadisku) je potrebné, aby každý majiteľ vstupenky zavolal k nám na naše tel.č. 0903.449.650 a telefonicky si s nami dohodol rezerváciu miesta/miest na konkrétne predstavenie a konkrétnom vybranom dátume – aby sme vedeli, že majiteľ tej ktorej vstupenky príde v tom a v tom dátume, a aby sme to všetko značili a náhodou neprešvihli našu možnú aktuálnu kapacitu - prosíme aj o oznámenie názvu predpredajového systému, v ktorom ste si vstupenky zakúpili (Inviton, Ticketportal, či priamo cez nás) a k tomu aj číslo vstupenky (kód – ak ide o inviton a ticketportal)
2. Ak by náhodou už v tom Vami vybranom dátume nebolo voľné miesto v hľadisku, tak si s nami môžete dohodnúť ďalší najbližší termín (prípadné aj iné predstavenie) a my Vás potom radi v rámci tejto rezervácie zapíšeme na zoznam v tom druhom dohodnutom dátume.
3. A ak už budete mať všetko dohodnuté, tak potom môžete prísť s týmito pôvodnými vstupenkami (aj tie z marca, apríla, či mája) k nám na loď a pri vstupe do divadla sa týmito vstupenkami preukážete a poviete svoje meno – my to skontrolujeme a následne Vás vpustíme do divadla. Veríme, že to všetko bude bez komplikácií, a že k nám radi opäť prídete. Veľmi sa tešíme, že môžeme opäť hrať na živo pre Vás - našich divákov!:) Priestor divadla (vrátane stoličiek, stolov a iných dotykových plôch a pochopiteľne aj WC) budeme samozrejme pravidelne hygienicky čistiť a dezinfikovať.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.