ZMENENÉ - DETSKÝ WOW FESTIVAL

13.8.2020 15:21

Predstavenie DETSKÝ WOW FESTIVAL, ktoré sa malo konať dňa:

22.8.2020  -  23.8.2020 v Trenčin, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 19.6.2021 - 20.6.2021 v pôvodnom mieste konania.

5.9 v Prievidza, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 22.5.2021  v pôvodnom mieste konania.

6.9 
v Žilina, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 5.6.2021  v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu požiadať o vrátenie vstupenky najneskôr do 7.9. 2020. ! Od tohto dátumu bude vstupenka automaticky presunutá na rok 2021 bez možnosti refundácie.

Klienti, ktorí si vstupenky kúpili na predajnom mieste, ich musia zaslať poštou najneskôr do termínu uvedeného v tlačovej správe na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. K žiadosti o vrátenie je potrebné zaslať aj emailovú adresu a číslo účtu, kam bude vrátená suma.


POZOR: Štát momentálne ustanovil zákonnú lehotu na vrátenie vstupného za lístky 13 mesiacov od pôvodného termínu konania podujatia, budeme sa však snažiť vybaviť vašu požiadavku čo najskôr.

Oznam Organizátora: Každý kto podporí podujatie a nevráti vstupenku, bude odmenený darčekom hneď pri vstupe na podujatie

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou najneskôr do termínu uvedeného v tlačovej správe na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do termínu uvedeného v tlačovej správe nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF a číslo účtu, kam bude vrátená suma v prípade, že nebude technicky možné vrátiť financie na kartu, z ktorej bola platba realizovaná. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.

Top