ZMENENÉ - HIP HOP ŽIJE DUCHONKA 2020 - 21.8. - 22.8.2020

17.8.2020 15:04

Vážený klient,

Predstavenie HIP HOP ŽIJE DUCHONKA 2020, ktoré sa malo konať dňa  21.8. - 22.8.2020 v DUCHONKA, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 2021 v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu požiadať o vrátenie vstupenky najneskôr do 31.10.2020 !
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava alebo mailom na reklamacie@ticketportal.sk

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 31.10.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 31.8.2020 nasledujúcim spôsobom:
- pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
- pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
- pri platbe Benefitovou poukážkou (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
- pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava alebo mailom na reklamacie@ticketportal.sk

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 31.10.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Klienti ktorí požiadajú o vrátenie vstupného budú refundovaní do 13 mesiacov.

Ďalšie informácie na:
https://www.ticketportal.sk/Articles/1
https://www.ticketportal.sk/Articles/5

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.

Top