ZRUŠENÉ - Divadlo Aréna - Predstavenia od 12.10.2020 do 21.11.2020

22.10.2020 14:18

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že nasledovné predstavenia Divadla Aréna ZRUŠENÉ!

Predstavenie Holokaust ktoré sa malo konať dňa 12.10.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie Bella Figura ktoré sa malo konať dňa 16.10.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie BIBLIA ktoré sa malo konať dňa 17.10.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie NA MOL ktoré sa malo konať dňa 19.10.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie Írska kliatba ktoré sa malo konať dňa 20.10.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie Nebezpečné známosti ktoré sa malo konať dňa 22.10.2020 o 17:00 hod.

Predstavenie Sklenený zverinec ktoré sa malo konať dňa 24.10.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie Zvieratka na letisku ktoré sa malo konať dňa 25.10.2020 o 15:00 hod.

Predstavenie Bankári ktoré sa malo konať dňa 26.10.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie Venuša v kožuchu ktoré sa malo konať dňa 27.10.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie Írska kliatba ktoré sa malo konať dňa 21.11.2020 o 19:00 hod.

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.

Top