ZMENENÉ - ZDENĚK IZER NA PLNÝ COOLE - 29. / 30. / 31. marec 2021

8.3.2021 10:59

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že nasledovné predstavenia ZDENĚK IZER NA PLNÝ COOLE, sú z dôvodu pretrvávajúcej neistoty, spojenej s pandémiou COVID 19 a vyhláseniami a nariadeniami vlády SR ZMENENÉ!

Predstavenie ktoré sa malo konať dňa 29.3.2021 o 19:00 hod. v Dome odborov Žilina sa uskutoční v novom termíne: 17.9.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Predstavenie ktoré sa malo konať dňa 30.3.2021 o 19:00 hod. v Kine MOSKVA Martin sa uskutoční v novom termíne: 18.9.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Predstavenie ktoré sa malo konať dňa 31.3.2021 o 19:00 hod. v Divadle Púchov sa uskutoční v novom termíne: 19.9.2021 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu písomne požiadať o vrátenie vstupenky najneskôr do7.4.2021 ! Od tohto dátumu bude vstupenka automaticky presunutá na nový dátum bez možnosti refundácie.

POZOR: Zákonná lehota na vrátenie vstupného za lístky je ustanovená 13 mesiacov od posledného presunutého termínu konania podujatia, budeme sa však snažiť vybaviť vašu požiadavku čo najskôr.

Klienti, ktorí si vstupenky kúpili na predajnom mieste, ich musia zaslať poštou najneskôr do termínu(7.4.2021)uvedeného v tlačovej správe na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. K žiadosti o vrátenie je potrebné zaslať aj emailovú adresu a číslo účtu, kam bude vrátená suma.

POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 7.4.2021.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 7.4.2021 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 7.4.2021 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na 
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF a číslo účtu, kam bude vrátená suma v prípade, že nebude technicky možné vrátiť financie na kartu, z ktorej bola platba realizovaná. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 7.4.2021. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na 
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 7.4.2021. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na 
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 7.4.2021. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na 
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 7.4.2021.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.

Top