10.11.2021 |LAZARUS(javisko DPOH) -režim OTP(očkovaní, testovaní, po prekonaní COVID)
12.11.2021 |ÍRSKA KLIATBA(javisko DPOH) -režim OTP
13.11.2021 |LAZARUS(javisko DPOH) -režim OTP
16.11.2021 |BIBLIA(kostol Klarisky) -režim KZ(kompletne zaočkovaní)
20.11.2021 |ZVIERATKÁ NA LETISKU(javisko DPOH) -režim OTP
29.11.2021 |JÁNOŠÍK - príbeh vraha?(javisko DPOH) -režim KZ
Od 1.12.2021 budú všetky predstavenia Divadla Aréna odohrané v režime KZ (kompletne zaočkovaní).
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým
zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si
ich zakúpili najneskôr do dátumu konania predstavenia !
POZOR: Klienti,
ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v
Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov
alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu
spoločnosti, a to najneskôr do 31.12.2021 poštou na adresu: Ticketportal
SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom
mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do dátumu konania predstavenia
zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08
Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom
internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do dátumu konania
predstavenia nasledujúcim spôsobom:
- pri platbe formou CARDPAY (platba
kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk.
K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF.
Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do dátumu
konania predstavenia na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08
Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
- pri
platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB,
...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk.
K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF.
Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do dátumu
konania predstavenia na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08
Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je
zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných
prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola
hradená.
- pri platbe Benefitovou poukážkou (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk.
K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V
prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli
vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do dátumu konania
predstavenia na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po
vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho
konto.
- pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal (platba kartou) -
mailom na reklamacie@ticketportal.sk.
K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a
číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal.
Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do
31.12.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08
Bratislava.
Ďalšie informácie na:
https://www.ticketportal.sk/Articles/1
https://www.ticketportal.sk/Articles/5
Vzniknutá
situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.