Zmena režimu pri predstaveniach Divadlo Aréna

10.11.2021 10:43

Dobrý deň,

dovoľujem si Vás informovať, že vzhľadom na nepriaznivo vyvíjajúcu sa situáciu v súvislosti so šírením koronavírusu, sme sa rozhodli odohrať najbližšie predstavenia v nasledovnom režime:

10.11.2021 |LAZARUS(javisko DPOH) -režim OTP(očkovaní, testovaní, po prekonaní COVID)

12.11.2021 |ÍRSKA KLIATBA(javisko DPOH) -režim OTP

13.11.2021 |LAZARUS(javisko DPOH) -režim OTP

16.11.2021 |BIBLIA(kostol Klarisky) -režim KZ(kompletne zaočkovaní)

20.11.2021 |ZVIERATKÁ NA LETISKU(javisko DPOH) -režim OTP

29.11.2021 |JÁNOŠÍK - príbeh vraha?(javisko DPOH) -režim KZ


Od 1.12.2021 budú všetky predstavenia Divadla Aréna odohrané v režime KZ (kompletne zaočkovaní).


Viac informácií nájdete na nasledujúcom odkaze: https://www.divadloarena.sk/sk/aktuality/covid-19-info



Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do dátumu konania predstavenia !

POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to  najneskôr do 31.12.2021 poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do dátumu konania predstavenia zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do dátumu konania predstavenia nasledujúcim spôsobom:
- pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do dátumu konania predstavenia na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
- pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do dátumu konania predstavenia na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
- pri platbe Benefitovou poukážkou (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do dátumu konania predstavenia na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
- pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 31.12.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.


Ďalšie informácie na:
https://www.ticketportal.sk/Articles/1
https://www.ticketportal.sk/Articles/5

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.

Top