V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že podujatie:
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich
zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na
predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave,
Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste,
ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu:
Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky
uhradené na predajnom
mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať
poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V
prípade, ak si klient zakúpil
vstupenky prostredníctvom internetu,
môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe
formou CARDPAY (platba
kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o
vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli
vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK
s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z
ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet
banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby
VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o
vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli
vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK
s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu
transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a
prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z
ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou
poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o
vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade
úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky
zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX
5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi
pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou
poukážkou Ticketportal - mailom
na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o
vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu
klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli
vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK
s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A
ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.