Mestské divadlo Žilina oznamuje držiteľom vstupeniek že:
HRÁME
V REŽIME OP
Na
základe sprísnených protipandemických opatrení (vyhláška 258) pre vás
od pondelka 22. novembra hráme v režime OP (osoba očkovaná
alebo tá, ktorá prekonala ochorenie COVID-19). Maximálna kapacita vo Veľkej sále
je 100 diváčok a divákov.
Ak
ste si už kúpili vstupenky a na program od 22. novembra nespĺňate podmienku OP,
vrátime vám v pokladnici vstupné alebo vám vymeníme vstupenky za náhradné
predstavenie podľa vášho výberu do konca sezóny 2021/2022.
* Pod plne zaočkovanou osobou sa myslia osoby, ktoré sú 14 dní po druhej dávke dvoj-dávkovej vakcíny, alebo 21 dní po jedno-dávkovej vakcíne, alebo 14 dní po akejkoľvek dávke, ak osoba prekonala ochorenie COVID-19 za ostatných 180 dní.
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich
zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na
predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave,
Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov alebo na inom zrušenom predajnom mieste,
ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu:
Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky
uhradené na predajnom
mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať
poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V
prípade, ak si klient zakúpil
vstupenky prostredníctvom internetu,
môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe
formou CARDPAY (platba
kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je
potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky
zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX
5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola
hradená.
► pri platbe formou internet
banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby
VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je
potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky
zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX
5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v
ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa
finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola
hradená.
► pri platbe Benefitovou
poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je
potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku
je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom
je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04
Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body
na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou
Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je
potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam
bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky
zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX
5, 810 08 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.