ZMENENÉ - KONCERT ZA MIER s HILARIS (G.MAHLER : 4 symfónia) - 18.9.2022 o 19:00 hod.

12.9.2022 09:01

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie KONCERT ZA MIER s HILARIS (G.MAHLER : 4 symfónia), ktoré sa malo konať dňa 18.9.2022 o 19:00 hod. v Moyzesova sieň, Bratislava, je ZMENENÉ! Namiesto uvedeného predstavenia sa uskutoční predstavenie Serenády pre radosť 7 (Schubert, Kubička,Wolf) v novom termíne: 23.10.2022 o 18:00 hod. v novom mieste konania: Zrkadlová sieň Primaciálneho paláca, Bratislava.

Oznam organizátora:

Milí naši fanúšikovia! Veľmi nás to mrzí,ale nakoľko sa predalo málo vstupeniek ,tak sme nútení náš KONCERT  ZA  MIER s HILARIS (G.MAHLER : 4.SYMFÓNIA) zrušiť. 

❗️VSTUPENKY je možné uplatniť na náš ďalší koncert s dielom od F.Schuberta v nedeľu 23.10.alebo sa dajú❗️ vrátiť cez Ticketportal, pokiaľ Vám nevyhovuje dramaturgia nášho ďalšieho koncertu. 
Verili sme, že sa podarí uskutočniť koncert nádhernej Mahlerovej 4 .symfónie, žiaľ pretlak kultúrnych akcií v Bratislave je veľký a cítiť, že záujem o živé koncerty sa po pandémii zmenšil. A nakoľko sme orchester ,ktorý nieje zastiteny žiadnou štátnou inštitúciou a fungujeme len ako nezriadená kultúra,  sme závislí od počtu predsnch vstupeniek. V minulosti sme naše koncerty bežne vypredavali, preto sme smutní, že tento koncert s krásnou myšlienkou sa neuskutoční .
❤️CHCEME SA PODAKOVAT TYM VERNÝM FANÚŠIKOM, KTORÍ NEVRÁTILI VSTUPENKY A VERILI AKO MY ,ZE SA KONCERT USKUTOČNÍ..❤️
Dúfame, že sa uvidíme na koncerte Serenady pre radosť 23.októbra s F. SCHUBERTOM, ktorý bol podporený FPU.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 20.10.2022!

Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to  najneskôr do 20.10.2022 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 20.10.2022 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 20.10.2022 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať  prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 20.10.2022 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.

Top