V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že zápas Michalovce - Nové Zámky, ktorý sa bude konať dňa 22.1.2023 o 16:30 hod. v Zimný štadión Michalovce, bude pre všetkých divákov ZADARMO.
OZNAM ORGANIZÁTORA:
Zápas so Zámkami ZADARMO!
Vzhľadom na včerajší nepriaznivý výsledok a domáce herné trápenie sme sa rozhodli, že zajtrajší zápas s HC MIKRON Nové Zámky (22.01.2023 16:30) bude úplne ZADARMO!
Veríme, že len spolu ako jedna veľká michalovská hokejová rodina môžeme tento "herný kŕč" prekonať. Buďte náš 6. hráč v hľadisku. Potrebovať budeme hlasivky každého jedného z vás.
Info pre tých, ktorí si už lístky na zápas s Novými Zámkami zakúpili:
Pre bližšie informácie k postupu vrátenia peňazí kontaktujte internetového predajcu.
Ak ste zakúpili lístky v pokladni, tak vám peniaze vrátime v pokladni na štadióne. Nezabudnite si doklad o kúpe. Ak ste ho už vyhodili, tak vám pripravíme lístok na iný zápas základnej časti podľa vášho výberu.
Pre držiteľov permanentiek sme pripravili benefit pivo zadarmo v bufete pri sektore hosti. Stačí sa preukázať platnou permanentkou.
Spolu sme Dukla ✊🏼🦊
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.