Vážený klient,
V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že nasledovné predstavenia ZDENĚK IZER NA PLNÝ COOLE:
26.10.2022 19:00 Dom kultúry Skalica
27.10.2022 19:00 PKO Nitra
28.10.2022 19:00 Dom kultúry, Bytča
29.10.2022 19:00 Dom kultúry Pezinok
30.10.2022 19:00 Event Hall, Malacky
12.11.2022 19:00 Dom kultúry ŽSR, Zvolen
13.11.2022 19:00 DK Ružinov - Veľká sála
14.11.2022 19:00 MsKS Nové Mesto nad Váhom
15.04.2023 19:00 Dom kultúry, Dubnica nad Váhom
16.04.2023 19:00 Spoločenský dom, Topoľčany
17.04.2023 19:00 Kultúrny dom S. Dudíka, Myjava
18.04.2023 19:00 Divadlo B. S. Timravy, Lučenec
19.04.2023 19:00 Kino Hviezda - Trnava
27.05.2023 19:00 Kino Úsmev, Hlohovec
28.05.2023 19:00 MsKŠ, Zlaté Moravce
29.05.2023 19:00 Kultúrny dom, Štrba
30.05.2023 19:00 Kino Tatran, Poprad
sú ZRUŠENÉ!
Touto cestou Vás informujeme o spôsobe vrátenia financií v rámci kompenzácie vstupného.
Napriek tomu, že zakúpením vstupenky cez našu spoločnosť vstupujete do obchodného vzťahu s organizátorom podujatia ( viď zadná strana fyzicky vytlačenej vstupenky a v prípade nákupu cez internet Obchodné podmienky, s ktorými pri nákupe súhlasíte – čl. 4. ZMLUVNÝ VZŤAH a čl. 6. ROZSAH SLUŽIEB, ZMENA ROZSAHU SLUŽIEB ) a spoločnosť Ticketportal SK, s.r.o. ako sprostredkovateľ predaja vstupeniek nenesie zodpovednosť za konanie tretej strany – v tomto prípade organizátora, vyvíjame maximálne úsilie, aby sme uspokojili Vaše spotrebiteľské právo ohľadom vrátenia financií za nákup predmetných vstupeniek.
Naša spoločnosť bude vracať finančné prostriedky do výšky s ktorými momentálne disponuje z tohto podujatia. O prípadnom ďalšom postupe budeme klientov informovať ďalšou tlačovou správou.
Radi by sme Vás však informovali, že refundácia finančných prostriedkov začne postupne od 25.1.2023 v závislosti od dostupnosti poskytnutých finančných prostriedkov zo strany organizátora.
Klienti s lístkami zakúpenými formou elektronickej vstupenky HOMEticket a aj lístkami zakúpenými na predajných miestach môžu svoju žiadosť zaslať na adresu reklamacie@ticketportal.sk. V prípade elektronických lístkov prosíme o zaslanie PDF súboru, v prípade lístkov zakúpených osobne na predajných miestach, prosíme, o zaslanie ich scanu a čísla Vášho účtu. ( poz. vstupenky odovzdáte až na vyžiadanie nášho reklamačného oddelenia po spracovaní Vašej mailovej žiadosti. )
Prosíme Vás, aby ste žiadosti nezasielali duplicitne alebo opakovane z rôznych mailových adries nakoľko takýto postup môže výrazne spomaliť spracovanie Vašich žiadostí.
Ospravedlňujeme za vzniknutú nepríjemnosť, ktorú sme žiadnym spôsobom nemohli a nevedeli ovplyvniť. Neustále hľadáme riešenia, na vybavenie všetkých žiadostí.
Ďakujeme za Vaše pochopenie.
S úctou,
Váš Ticketportal SK, s.r.o.