ZRUŠENÉ - FIVE FINGER DEATH PUNCH - 31.5.2023 o 20:00 hod.

18.5.2023 10:51

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie FIVE FINGER DEATH PUNCH, ktoré sa malo konať dňa 31.5.2023 o 20:00 hod. v Tipos aréne (Zimný štadión Ondreja Nepelu) v Bratislave, je z dôvodu ochorenia jedného z členov kapely ZRUŠENÉ!

„Ivan išiel pred pár dňami na pohotovosť s komplikáciami po nedávnej operácii pruhu. Kým je v najlepšej možnej zdravotnej starostlivosti, jeho lekári mu odporučili, nevykonávať žiadnu namáhavú činnosť minimálne do 12. júna 2023. V dôsledku toho nebudeme môcť pokračovať podľa plánu s európskymi koncertami pred týmto dátumom. Pozorne ho sleduje jeho lekársky tím, ktorý bude naďalej monitorovať jeho pokrok a bude radiť, kedy sa môže vrátiť k vystupovaniu. Úprimne sme sa tešili na tieto koncerty a rozhodnutie zrušiť ich nebolo ľahké, ale Ivanovo zdravie je našou najvyššou prioritou. Ospravedlňujeme sa za prípadné nepríjemnosti a ďakujeme za pochopenie a podporu počas tohto obdobia. Všetci sa tešíme na návrat na pódium, len čo sa Ivan úplne zotaví“ oznámila kapela Five Finger Death Punch.

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.

Top