Tento dokument sa vzťahuje len takú Zmluvu o poskytovaní služby, ktorá je spotrebiteľskou zmluvou, a ktorá je uzavretá so Zákazníkom, ktorý je spotrebiteľom podľa predpisov o ochrane spotrebiteľa. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
Odstúpenie od Zmluvy: Zákazník je oprávnený odstúpiť od Zmluvy o poskytovaní služby podľa bodov 2.8 a 2.19 Podmienok, ak nemá zároveň uzatvorenú Kúpnu zmluvu, pre ktorú je podľa Podmienok potrebná Registrácia. V takom prípade je oprávnený ukončiť Zmluvu o poskytovaní služby len spoločne s Kúpnou zmluvou a z rovnakých dôvodov a za rovnakých podmienok. Zákazník je ďalej oprávnený odstúpiť od Zmluvy aj v prípadoch podľa Predpisov o ochrane spotrebiteľa. Zákazník nie je oprávnený odstúpiť od Zmluvy v iných prípadoch, ako sú uvedené v Podmienkach a Predpisoch o ochrane spotrebiteľa.
Vrátenie plnení pri ukončení Zmluvy o poskytovaní služby: Vzhľadom na skutočnosť, že používanie Služby a Účtu je bezodplatné, neobsahujú Podmienky osobitné práva a povinnosti Strán týkajúce sa ukončenia Zmluvy o poskytovaní služby vrátane formulára na odstúpenie od Zmluvy o poskytovaní služby a podmienky vrátenia poskytnutých plnení.
Informačné povinnosti Ticketportalu: Ticketportal poskytuje Zákazníkovi nasledujúce informácie, ktoré je Zákazníkovi povinný poskytnúť podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa pri uzatváraní Zmluvy o poskytovaní služby:
- Hlavné vlastnosti Služby: Hlavné vlastnosti Služby sú uvedené v článku 2 Podmienok. Osobitné služby sú uvedené v článku 7 Podmienok.
- Kontaktné údaje Ticketportalu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava, Slovensko
- E-mail Ticketportalu:helpdesk@ticketportal.sk, reklamacie@ticketportal.sk, objednavky@ticketportal.sk
- Telefónne číslo Ticketportalu: 00421 905 700 909
- Iný prostriedok online komunikácie: Ticketportal poskytuje Zákazníkom možnosť kontaktovať Ticketportal aj prostredníctvom formulárov na Stránke. Podrobnosti sú upravené v Podmienkach.
- Predajná cena produktu a spôsob jej vypočítania: Samotný prístup k Stránke a Účtu nie je odplatný. Poplatky za osobitné služby sú uvedené v článku 7 Podmienok.
- Podmienky plnenia: Podmienkami plnenia je riadne uzatvorenie Zmluvy o poskytovaní služby.
- Platobné podmienky: Samotný prístup k Stránke a Účtu nie je odplatný. Platobné podmienky poplatkov za osobitné služby sú uvedené v článku 7 Podmienok.
- Dodacie podmienky a lehota dodania: Ticketportal začne poskytovať Službu okamžite po úspešnej Registrácii a uzatvorení Zmluvy o poskytovaní služby. Ticketportal začne poskytovať osobitné služby po úhrade poplatkov, ktoré sú s nimi spojené. Služby sú považované za úplne poskytnuté v momente začatia ich poskytovania.
- Zákonná zodpovednosť za vady a dostupnosť spotrebiteľskej záruky: V prípade Služby a osobitných služieb neexistuje zákonná záruka a zodpovednosť za vady Služby. Ticketportal neposkytuje pre Službu a iné osobitné služby a ich dostupnosť spotrebiteľskú záruku.
- Postup pri uplatnení práv zo zodpovednosti za vady: Postup pri uplatnení práv zo zodpovednosti za vady upravuje článok 8 Podmienok.
- Podmienky popredajného servisu: Ticketportal neposkytuje popredajný servis.
- Dĺžka trvania Zmluvy: Zmluva o poskytovaní služby je uzavretá na dobu neurčitú.
- Podmienky ukončenia Zmluvy: Zákazník je oprávnený odstúpiť od Zmluvy o poskytovaní služby podľa bodov 2.8 a 2.19 Podmienok, ak nemá zároveň uzatvorenú Kúpnu zmluvu, pre ktorú je podľa Podmienok potrebná Registrácia. V takom prípade je oprávnený ukončiť Zmluvu o poskytovaní služby len spoločne s Kúpnou zmluvou a z rovnakých dôvodov a za rovnakých podmienok. Zákazník je oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy podľa bodov 3.27, 3.28 a 3.30 Podmienok a podľa kogentných ustanovení Predpisov o ochrane spotrebiteľa. Zmluvu o poskytovaní osobitných služieb nie je možné ukončiť odstúpením vzhľadom na to, že služby sú považované za poskytnuté v momente ich prvého sprístupnenia po zaplatení poplatkov, ktoré sú s nimi spojené.
- Poučenie o neexistencii práva na odstúpenie od Zmluvy o poskytovaní služby: Zákazník nie je oprávnený odstúpiť od Zmluvy o poskytovaní služby podľa § 19 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa, pretože Zmluva o poskytovaní služby je bezodplatná (ak ide o Službu týkajúcu sa Účtu).
- Poučenie o strate práva na odstúpenie od Zmluvy podľa § 19 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa: V prípade služieb podľa článku 7 Podmienok sú tieto služby vzhľadom na ich povahu považované za úplne poskytnuté v momente začatia ich poskytovania. Zákazník udelením súhlasu so začatím poskytovania týchto služieb pred uplynutím lehoty na odstúpenie podľa § 19 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa stráca právo na odstúpenie podľa § 19 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa po úplnom poskytnutí týchto služieb.
- Potvrdenie o vyhlásení Zákazníka podľa § 17 odsek 12 písmeno b) Zákona o ochrane spotrebiteľa: Ticketportal potvrdzuje, že Zákazník vyhlásil, že bol poučený, že udelením súhlasu so začatím poskytovania služieb podľa článku 7 Podmienok pred uplynutím lehoty na odstúpenie podľa § 19 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa stráca právo na odstúpenie podľa § 19 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa po úplnom poskytnutí týchto služieb.
- Potvrdenie o súhlase Zákazníka podľa § 17 odsek 12 písmeno b) Zákona o ochrane spotrebiteľa: Ticketportal potvrdzuje, že Zákazník súhlasil so začatím poskytovania služieb podľa článku 7 Podmienok pred uplynutím lehoty na odstúpenie podľa § 19 odsek 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa.
- Minimálna dĺžka trvania záväzkov Zákazníka: Záväzky Zákazníka zo Zmluvy o poskytovaní služby nemajú minimálnu dĺžku trvania.
- Údaje o funkčnosti Služby: Služba neobsahuje technické ochranné opatrenia. Obmedzenia funkčnosti sú uvedené v bodoch 25 až 2.27 Podmienok.
- Údaje o kompatibilite a interoperabilite: Služba nie je kompatibilná a interoperabilná s inými službami a produktmi.
Poučenie spotrebiteľa o práve požiadať o nápravu: Zákazník je oprávnený požiadať o nápravu podľa Zákona o alternatívnom riešení sporov.
Žiadosť o nápravu: Zákazník má právo podať Ticketportalu žiadosť o nápravu, ak medzi Zákazníkom a Ticketportalom alebo Usporiadateľom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa Zákazník domnieva, že Ticketportal alebo Usporiadateľ porušil jeho iné práva ako spotrebiteľa. Ticketportal informuje Zákazníka na trvanlivom médiu (vrátane elektronickej pošty) o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov, ak Ticketportal odpovedal zamietavo na žiadosť Zákazníka o nápravu. Zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak Ticketportal na žiadosť Zákazníka o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť obrátiť sa na súd. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Ticketportalom a Usporiadateľom je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na webovom sídle www.mhsr.sk). Zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
Alternatívne riešenie sporov: Platforma alternatívneho riešenia sporov sa nachádza na webovom sídle Európskej komisie: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
Orgán dozoru: Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, https://www.soi.sk/sk/Kontakt.soi.