Všeobecné obchodné podmienky vernostného programu Slovanista
VERNOSTNÝ PROGRAM SLOVANISTA PLNÝ VÝHOD – Mám záujem o účasť vo Vernostnom programe Slovanista prevádzkovanom spoločnosťou ŠK Slovan Bratislava futbal a.s., IČO: 35 834 579, a potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) so Všeobecnými obchodnými podmienkami Vernostného programu Slovanista, ako aj so súvisiacimi Informáciami o spracúvaní osobných údajov.
1 Úvodné ustanovenia
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú podmienky účasti a fungovanie vernostného programu Slovanista (ďalej len „Vernostný program“), ktorý prevádzkuje spoločnosť ŠK Slovan Bratislava futbal a.s., so sídlom Viktora Tegelhoffa 4, 831 04 Bratislava, IČO: 35 834 579, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sa, Vložka číslo: 2947/B (ďalej len „Prevádzkovateľ“).
2 Vernostný program
2.1 Vernostný program Slovanista je systém poskytovania zliav a výhod Prevádzkovateľom účastníkom Vernostného programu. Účastníci Vernostného programu majú možnosť za zadefinované aktivity získavať body a následne čerpať zľavy a výhody podľa dosiahnutej úrovne počtu bodov tak, ako je uvedené v týchto VOP.
2.2 Vernostný program je dostupný výlučne prostredníctvom mobilnej aplikácie ŠK Slovan (ďalej len „Aplikácia ŠK Slovan“).
3 Podmienky účasti vo Vernostnom programe
3.1 Do Vernostného programu sa môže zapojiť fyzická osoba, ktorá:
a) má vytvorené platné konto v Aplikácii ŠK Slovan (ďalej len „Konto“); a
b) akceptovala tieto VOP a potvrdila svoje oboznámenie sa s Informáciami o spracúvaní osobných údajov vo Vernostnom programe Slovanista prostredníctvom Aplikácie ŠK Slovan
(ďalej len „Účastník“).
3.2 Ak je Účastníkom Vernostného programu osoba mladšia ako 18 rokov, zriadenie Konta ako aj presunutie celosezónnej permanentnej vstupenky na domáce zápasy ŠK Slovan Bratislava v rámci Niké ligy a Slovnaft Cup-u (ďalej len „Permanentka“) alebo vstupenky na domáci zápas ŠK Slovan Bratislava v rámci Niké ligy (ďalej len „Zápas“ a „Vstupenka“) v rámci Konta zákonným zástupcom na Konto maloletého Účastníka Vernostného programu sa považuje za udelenie súhlasu zákonného zástupcu maloletého Účastníka Vernostného programu s jeho účasťou vo Vernostnom programe ako aj so znením týchto VOP.
3.3 Účastník Vernostného programu sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho identifikačné a kontaktné údaje uvedené v Konte budú správne a aktuálne.
4 Úrovne Vernostného programu
4.1 Vernostný program je rozdelený do 6 úrovní na základe získaných bodov nasledovne:
1. úroveň – „Belasý fanúšik“ – počet bodov 1 až 999;
2. úroveň – „Hrdý fanúšik“ – počet bodov 1000 až 2999;
3. úroveň – „Verný fanúšik“ – počet bodov 3000 až 4999;
4. úroveň – „Zlatý fanúšik“ - počet bodov 5000 až 7999;
5. úroveň – „Elitný fanúšik“ – počet bodov 8000 až 9999;
6. úroveň – „Legendárny fanúšik“ – počet bodov 10 000 a viac.
4.2 Úroveň vo Vernostnom programe bude určovaná na základe počtu bodov získaných Účastníkom v príslušnej sezóne v súlade s bodom 5 (Bodovanie) nižšie. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo Účastníka na využitie výhod a zliav, ktoré môžu byť podľa týchto VOP využité v nasledujúcej sezóne. Na účely uplatnenia výhod a zliav, ktoré môžu byť v zmysle týchto VOP využité v nasledujúcej sezóne, bude Účastníkovi v Aplikácii v časti „História“ dostupný prehľad získanej úrovne v predchádzajúcej sezóne.
5 Bodovanie
5.1 Účastník môže body do Vernostného programu zbierať kedykoľvek počas príslušnej sezóny, t.j. v období od 1.7. do 30.6. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo Účastníka na využitie výhod a zliav, ktoré môžu byť podľa týchto VOP využité v nasledujúcej sezóne.
5.2 Body vo Vernostnom programe Slovanista sa prideľujú nasledovne:
(a) Základné bodovanie – Niké liga
• Nákup novej Permanentky – 1500 bodov
• Obnova minuloročnej Permanentky – 3000 bodov
• Návšteva Zápasu – 200 bodov
• Návšteva troch Zápasov v rade bez prerušenia – 300 bodov
• Návšteva piatich Zápasov v rade bez prerušenia – 500 bodov
• Návšteva desiatich Zápasov v rade bez prerušenia – 1000 bodov
• Bonus za návštevu všetkých Zápasov v sezóne – 1600 bodov
• Uvoľnenie Permanentky do predaja* – 200 bodov
(*Ak sa držiteľ Permanentky nemôže zúčastniť najbližšieho Zápasu, môže svoje miesto uvoľniť do voľného predaja. Ak sa toto miesto predá, získa 200 bodov do Vernostného programu.)
(b) Špeciálne bonusové bodovanie
• Nákup vstupenky (vouchera) na vonkajší zápas európskych súťaži, v ktorých bude ŠK Slovan Bratislava účinkovať (výjazd) (ďalej len „Vstupenka (voucher) na vonkajší zápas“) – 400 bodov
• Darovanie krvi „Belasá kvapka krvi“ – 800 bodov
• Špeciálna aktivita (vyplnenie ankety, súťaž a iné) – 200 bodov.
5.3 Pri pripisovaní bodov zároveň platia nižšie uvedené pravidlá:
5.3.1 Osoba môže byť Účastníkom Vernostného programu v príslušnej sezóne len jeden krát. Uvedené platí aj v prípade, ak si Účastník v danej sezóne zakúpi viacero Permanentiek resp. viacero Vstupeniek na rovnaký Zápas a pod.
5.3.2 Ak si Účastník zakúpi Permanentku ešte v predchádzajúcej sezóne, systém Vernostného programu mu automaticky priradí body za nákup novej Permanentky alebo za obnovu minuloročnej Permanentky ihneď, ako bude Vernostný program pre novú sezónu spustený (t.j. dňa 1.7.).
5.3.3 Ak má Účastník pod jedným Kontom priradených viacero Permanentiek, tak body do Vernostného programu sa mu pripočítavajú iba za jednu Permanentku.
5.3.4 Ak má Účastník pod jedným Kontom zakúpených viacero Vstupeniek na rovnaký Zápas, za návštevu Zápasu sa mu pripočítajú body iba za jednu zakúpenú vstupenku.
5.3.5 Ak má Účastník pod jedným Kontom zakúpených viacero Vstupeniek (voucherov) na vonkajší zápas, tak za nákup Vstupenky (voucher) na vonkajší zápas sa mu pripočítajú body iba za jednu zakúpenú Vstupenku (voucher) na vonkajší zápas.
5.3.6 Ak Účastník daruje svoju Permanentku a obdarovaný sa zúčastní Zápasu, tak body za návštevu Zápasu získava držiteľ Permanentky a nie obdarovaný. Ak Účastník daruje svoju Permanentku a obdarovaný sa Zápasu nezúčastní, body nezískava ani držiteľ Permanentky ani obdarovaný.
5.3.7 Ak Účastník daruje svoju Vstupenku a obdarovaný sa zúčastní Zápasu, tak body za návštevu Zápasu získa obdarovaný a nie Účastník, ktorý daroval Vstupenku. Ak Účastník zápasu daruje svoju Vstupenku a obdarovaný sa Zápasu nezúčastní, body nezískava obdarovaný ani Účastník, ktorý daroval vstupenku.
5.3.8 Ak Účastník uvoľní svoju Permanentku na konkrétny Zápas do predaja a uvoľnené miesto sa predá, tak držiteľ Permanentky automaticky získa body za návštevu Zápasu, bez ohľadu na to, či kupujúci daného miesta príde na Zápas alebo nie. Ak kupujúci daného miesta príde na Zápas, tak aj tento kupujúci, ak je zároveň Účastníkom, získava body za návštevu Zápasu.
5.3.9 V prípade prevodu Permanentky na iné Konto sa body za nákup Permanentky prevedú na nové Konto spolu s Permanentkou; všetky ostatné body pôvodného držiteľa Permanentky zostávajú pôvodnému držiteľovi Permanentky.
5.3.10 Ak Účastník návštevou Zápasu navštívil naraz 3 Zápasy v rade bez prerušenia, získa automaticky body za návštevu 3 Zápasov v rade. Ak Účastník návštevou Zápasu navštívil naraz 5 Zápasov v rade bez prerušenia, získa automaticky body za návštevu 5 Zápasov v rade. Ak Účastník návštevou Zápasu navštívil naraz 10 Zápasov v rade bez prerušenia, získa automaticky body za návštevu 10 Zápasov v rade. Ak Účastník návštevou Zápasu navštívil naraz aj 3 Zápasy v rade a zároveň aj 5 Zápasov v rade bez prerušenia, získa automaticky body za návštevu 3 Zápasov v rade a zároveň aj 5 Zápasov v rade. Ak Účastník návštevou Zápasu navštívil naraz aj 5 Zápasov v rade a zároveň aj 10 Zápasov v rade bez prerušenia, získa automaticky body za návštevu 5 Zápasov v rade a zároveň aj 10 Zápasov v rade. Ak Účastník nenavštívi niektorý Zápas v rade, počítadlo Zápasov v rade sa vynuluje a jeho rad Zápasov sa začína počítať od najbližšieho Zápasu, ktorý navštívi. Ak Účastník návštevou Zápasu navštívil všetky Zápasy v sezóne, získa automaticky body za návštevu všetkých Zápasov v sezóne.
5.3.11 Body za špeciálnu aktivitu sa Účastníkovi pripíšu automaticky za predpokladu, že pri zapojení sa do špeciálnej aktivity uvedie e-mailovú adresu, na ktorú je naviazané jeho Konto.
5.3.12 Body sa pripisujú automaticky do 48 hodín od vykonania príslušnej aktivity.
5.3.13Ak nie je v týchto VOP výslovne uvedené inak, prenos ani darovanie bodov nie je možné.
5.4 Pri realizácii aktivít uvedených v tomto bode 5 (Bodovanie) sa Účastník zaväzuje postupovať v súlade s príslušnými všeobecnými obchodnými podmienkami aplikovateľnými na príslušnú aktivitu (napr. v súlade so všeobecnými obchodnými podmienkami upravujúcimi nákup Permanentiek a Vstupeniek), resp. v súlade s Organizačným a návštevným poriadkom ŠK Slovan.
5.5 Prevádzkovateľ nezodpovedá za akékoľvek straty (vrátane straty získaných bodov a s tým súvisiacej nemožnosti využitia výhod a zliav Vernostného programu) spôsobené porušením povinností Účastníka v zmysle týchto VOP.
6 Výhody a zľavy Vernostného programu
6.1 Výhody a zľavy Vernostného programu sú rozdelené podľa dosiahnutej úrovne Účastníka Vernostného programu.
6.2 Ako je uvedené v tabuľke nižšie, niektoré výhody a zľavy môžu byť Účastníkom využité v príslušnej sezóne a niektoré až v nasledujúcej sezóne, a to z dôvodu, aby mal Účastník možnosť získať výhody a zľavy Vernostného programu za príslušnú sezónu v čo najväčšom rozsahu, t.j. dosiahnuť čo najvyššiu úroveň.
Belasý | Hrdý | Verný | Zlatý | Elitný | Legendárny | Možnosť využitia | |
Pravidelné novinky z klubu (newsletter) | Áno | Áno | Áno | Áno | Áno | Áno | aktuálna sezóna |
Zľava na nákup vo fanshope | - | 5 % | 10 % | 13 % | 15 % | 20 % | aktuálna sezóna |
Zľava na prehliadku štadióna* | - | 10 % | 20 % | 30 % | 35 % | 40 % | aktuálna sezóna |
Zľava na nákup Permanentky | - | - | 10 % | 15 % | 17 % | 20 % | nasledujúca sezóna |
Voucher do fanshopu | - | - | 5 € | 10 € | 15 € | 20 € | nasledujúca sezóna |
Prednostný nákup vstupeniek na eventy | - | - | Áno | Áno | Áno | Áno | aktuálna sezóna |
Exkluzívna beseda so zástupcami ŠK Slovan Bratislava</span > | - | - | Áno | Áno | Áno | Áno | aktuálna sezóna |
Exkluzívny magazín – súhrn sezóny | - | - | Áno | Áno | Áno | Áno | nasledujúca sezóna |
Zľava na vstupenky na eventy | - | - | - | 10 % | 15 % | 20 % | nasledujúca sezóna |
Prednostný nákup na Hviezdny doprovod | - | - | - | Áno | Áno | Áno | nasledujúca sezóna |
VIP autogramiáda hráčov | - | - | - | - | Áno | Áno | nasledujúca sezóna |
Špeciálny odznak | - | - | - | - | Áno | Áno | nasledujúca sezóna |
VIP stretnutie A-mužstva s fanúšikmi s rautom</span > | - | - | - | - | - | Áno | nasledujúca sezóna |
Špeciálny limitovaný šál | - | - | - | - | - | Áno | nasledujúca sezóna |
*Možné využiť jedenkrát za sezónu.
7 Zánik účasti vo Vernostnom programe
7.1 Účasť Účastníka vo Vernostnom programe zaniká:
(a) zrušením Konta;
(b) odhlásením Účastníka z Vernostného programu, ktoré môže Účastník vykonať kedykoľvek prostredníctvom Aplikácie (v časti „Vernostný program“ zvolením možnosti „Odhlásiť“);
(c)zrušením účasti Účastníka vo Vernostnom programe zo strany Prevádzkovateľa, ak:
(i) Účastník nespĺňa podmienky účasti Vernostného programu;
(ii) Účastník podstatným spôsobom poruší všeobecné obchodné podmienky, ktoré sa aplikujú na príslušnú aktivitu (napr. všeobecné obchodné podmienky upravujúce nákup Permanentiek a Vstupeniek, resp. Organizačný a návštevný poriadok ŠK Slovan).
7.2 Účasť vo Vernostnom programe zaniká dňom zrušenia Konta v zmysle bodu 7.2(a), dňom odhlásenia v zmysle bodu 7.2(b) resp. dňom oznámenia zrušenia účasti Prevádzkovateľom Účastníkovi v zmysle bodu 7.2(c).
7.3 Dňom zániku účasti vo Vernostnom programe Účastník stráca právo využívať výhody a zľavy spojené s účasťou vo Vernostnom programe a zároveň sú bez akejkoľvek náhrady všetky dovtedy nazbierané body Účastníka natrvalo vymazané, t.j. pri opätovnom zapojení sa do Vernostného programu nebudú body obnovené a Účastník bude do Vernostného programu zaradený s počtom bodov 0.
8 Technická podpora a kontakt
8.1 V prípade straty prihlasovacích údajov do Konta v Aplikácii navštívte webovú stránku www.ticketportal.sk a v sekcii „Prihlásenie“ požiadajte o vygenerovanie nového hesla. Systém Vernostného programu naďalej počíta body Účastník a po opätovnom prihlásení do Konta sa Účastníkovi zobrazí aktuálny stav bodov Vernostného programu. V prípade akýchkoľvek iných problémov s prihlásením do Konta je potrebné kontaktovať technickú podporu na e-mailovej adrese: help@ticketportal.sk.
8.2 Pre akékoľvek ďalšie otázky a podnety týkajúce sa Vernostného programu je možné kontaktovať Prevádzkovateľa na e-mailovej adrese: vernostnyprogram@skslovan.com.
9. Ochrana osobných údajov
9.1 Podmienky spracúvania osobných údajov Účastníkov vo Vernostnom programe sú upravené v Informáciách o spracúvaní osobných údajov Účastníkov Vernostného programu Slovanista.
10 Záverečné ustanovenia
10.1 Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom 1.7.2025.
10.2 Tieto VOP sa riadia slovenským právnym poriadkom.
10.3 Toto znenie VOP je platné pre aktuálnu sezónu; Prevádzkovateľ je oprávnený prijať vo vzťahu k ďalším sezónam aktualizované znenie VOP. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo Účastníka na využitie výhod a zliav, ktoré môžu byť podľa týchto VOP využité v nasledujúcej sezóne.
10.4 Prevádzkovateľ je ďalej oprávnený jednostranne zmeniť tieto VOP, zmeniť podmienky Vernostného programu alebo Vernostný program ukončiť z dôvodov zmeny marketingovej stratégie Prevádzkovateľa, zmeny podmienok na trhu v oblasti poskytovania služieb obdobného charakteru, spolupráce v oblasti poskytovania výhod a zliav Vernostného programu s tretími stranami, technologického vývoja, navýšenia nákladov Prevádzkovateľa, zmien v právnej úprave súvisiacich s poskytovaním služieb tohto charakteru alebo z dôvodov spôsobených vyššou mocou. O zmene VOP, podmienok Vernostného programu alebo ukončení Vernostného programu bude Prevádzkovateľ vopred informovať Účastníkov prostredníctvom Aplikácie ŠK Slovan.
10.5 Aktualizované znenie VOP bude účinné odo dňa účinnosti uvedeného v príslušnom aktualizovanom znení VOP. Po tom, čo zmena VOP nadobudla účinnosť, sa považuje skutočnosť, že Účastník pokračuje v účasti vo Vernostnom programe (napr. naďalej využíva výhody a zľavy Vernostného programu) za súhlas s aktualizovaným znením VOP.
Informácie o spracúvaní osobných údajov v rámci vernostného programu Slovanista
Tento dokument obsahuje informácie o spracúvaní osobných údajov spoločnosťou ŠK Slovan Bratislava futbal a.s., so sídlom Viktora Tegelhoffa 4, 831 04 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 35 834 579, zapísanou v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Oddiel: Sa, Vložka č. 2947/B (ďalej len „ŠK Slovan Bratislava“), ako prevádzkovateľom, v rámci vernostného programu Slovanista (ďalej len „Vernostný program“).
Aké osobné údaje sú spracúvané v rámci Vernostného programu?
V rámci Vernostného programu ŠK Slovan Bratislava spracúva nižšie uvedené osobné údaje účastníkov Vernostného programu (ďalej len „Účastníci“ a jednotlivo „Účastník“) a iných dotknutých osôb:
- identifikačné údaje Účastníkov (v rozsahu meno, priezvisko);
- kontaktné údaje Účastníkov (v rozsahu adresa trvalého pobytu, adresa elektronickej pošty, telefónne číslo);
- informácie nevyhnutné na účely bodovania aktivít Účastníkov Vernostného programu, vrátane:
- informácií o kúpe vstupeniek, sezónnych vstupeniek a voucherov na vonkajšie zápasy (v rozsahu počet, špecifikácia a identifikačné číslo vstupenky);
- informácií súvisiacich s použitím vstupeniek a sezónnych vstupeniek Účastníkom alebo inou dotknutou osobou namiesto Účastníka v súlade so všeobecnými obchodnými podmienkami Vernostného programu (v rozsahu informácií o (ne)využití, uvoľnení do predaja, darovania vstupeniek, sezónnych vstupeniek a voucherov);
- informácie o vykonaní iných aktivít Účastníka, ktoré sa zohľadňujú v bodovaní (napr. v rozsahu informácie o účasti Účastníka na darovaní kvapky „Belasá kvapka krvi“, resp. o účasti Účastníka na inej špeciálnej aktivite (vyplnenie ankety, súťaž a iné));
- iné informácie spracúvané ŠK Slovan Bratislava nevyhnutné na plnenie povinností ŠK Slovan Bratislava vyplývajúcich zo všeobecných obchodných podmienok Vernostného programu, vrátane:
- informácií súvisiacich s využitím technickej podpory Vernostného programu Účastníkom alebo inou dotknutou osobou (v rozsahu prijatej požiadavky/otázky na technickú podporu a spôsob jej vybavenia).
- osobné údaje inak poskytnuté ŠK Slovan Bratislava alebo získané ŠK Slovan Bratislava v súvislosti s účasťou Účastníka vo Vernostnom programe, ak sú potrebné na vyššie uvedené účely resp. na účely uvedené nižšie.
Osobné údaje Účastníkov a iných dotknutých osôb ŠK Slovan Bratislava získava priamo od Účastníkov Vernostného programu resp. iných dotknutých osôb pri vzniku účasti Účastníka vo Vernostnom programe alebo počas účasti Účastníka vo Vernostnom programe resp. výkonu aktivít iných dotknutých osôb, ktoré súvisia s účasťou Účastníka vo Vernostnom programe alebo ich získava samostatne v súvislosti s plnením povinností ŠK Slovan Bratislava vyplývajúcich zo všeobecných obchodných podmienok Vernostného programu, pričom tieto údaje môžu pochádzať tiež z verejne dostupných zdrojov alebo od tretích osôb (napr. spoločnosti Ticketportal SK, s. r. o.).
ŠK Slovan Bratislava môže vo Vernostnom programe spracúvať aj osobné údaje osôb mladších ako 18 rokov (s ktorých účasťou vo Vernostnom programe udelil súhlas ich zákonný zástupca v súlade so všeobecnými obchodnými podmienkami Vernostného programu), a to výlučne na účely plnenia povinností ŠK Slovan Bratislava vyplývajúcich zo všeobecných obchodných podmienok Vernostného programu a na plnenie zákonných povinností ŠK Slovan Bratislava vyplývajúcich z osobitných právnych predpisov.
Na aké účely sú osobné údaje využívané a na akom právnom základe?
V rozsahu, v ktorom sú nevyhnutné na daný účel, sú osobné údaje Účastníkov a iných dotknutých osôb spracúvané (resp. môžu byť spracúvané) v súvislosti s účelmi spracúvania a na základe jedného z právnych dôvodov uvedených nižšie:
(a) plnenie povinností ŠK Slovan Bratislava vyplývajúcich zo všeobecných obchodných podmienok Vernostného programu;
(b) plnenie zákonných povinností ŠK Slovan Bratislava vyplývajúcich z osobitných právnych predpisov;
(c) uplatňovanie prípadných nárokov ŠK Slovan Bratislava voči Účastníkom Vernostného programu, plnenie povinností vyplývajúcich z právnych predpisov vzťahujúcich sa na činnosť ŠK Slovan Bratislava a z vnútorných predpisov ŠK Slovan Bratislava, na prevádzkové a administratívne účely ŠK Slovan Bratislava súvisiace s Vernostným programom (napr. na zabezpečenie IT služieb), ako aj na iné interné účely Prevádzkovateľa. Spracúvanie osobných údajov Účastníkov na účely uvedené v tomto odseku predstavuje spracúvanie osobných údajov na účely oprávnených záujmov ŠK Slovan Bratislava.
Vo vzťahu k osobným údajom nevyhnutným na účely uvedené v odsekoch (a) a (b) vyššie, je poskytnutie a spracúvanie týchto osobných údajov vyžadované, pričom ak Účastník niektoré z týchto požadovaných údajov odmietne poskytnúť, môže sa stať, že Účastníkovi nebude umožnená účasť vo Vernostnom programe, ŠK Slovan Bratislava nebude môcť voči Účastníkovi plniť niektoré povinnosti vyplývajúce zo všeobecných obchodných podmienok Vernostného programu, alebo bude musieť účasť Účastníka vo Vernostnom programe ukončiť.
Osobné údaje sú spracúvané výlučne po dobu, kým trvá niektorý z vyššie uvedených účelov spracúvania a následne len po dobu a za podmienok v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Spracúvanie osobných údajov Účastníkov Vernostného programu zahrňuje automatizované individuálne rozhodovanie (v súvislosti s bodovaním aktivít v súlade s všeobecnými obchodnými podmienkami Vernostného programu). ŠK Slovan Bratislava v tejto súvislosti vykonal vhodné opatrenia na ochranu práv a oprávnených záujmov Účastníkov Vernostného programu, vrátane práva na ľudský zásah zo strany ŠK Slovan Bratislava (kontrolu a opravu), ako aj práva Účastníka vyjadriť svoje stanovisko a napadnúť automatizované rozhodnutie.
Osobné údaje nie sú využívané na účely profilovania.
Kto má prístup k osobným údajom spracúvaným v rámci Vernostného programu?
Osobné údaje Účastníkov môžu byť poskytnuté:
- orgánom, ktorým má ŠK Slovan Bratislava povinnosť poskytovať osobné údaje v zmysle príslušných právnych predpisov, vrátane orgánov kontroly, dohľadu či dozoru, súdov a orgánov činných v trestnom konaní prípadne iným oprávneným subjektom v súlade s príslušnými právnymi predpismi;
- poskytovateľom služieb, ktorí ŠK Slovan Bratislava poskytujú služby súvisiace s jeho činnosťou, napríklad tretím osobám poskytujúcim účtovné, audítorské alebo právne služby, inkaso pohľadávok, archiváciu a/alebo digitalizáciu dokumentov alebo iné podporné služby pre ŠK Slovan Bratislava (napr. služby dátových centier a iné IT služby) ako aj iným spoločnostiam uvedeným v zozname príjemcov osobných údajov dostupnom na vyžiadanie u ŠK Slovan Bratislava elektronicky na adrese vernostnyprogram@skslovan.com;
- iným subjektom, ak to bude nevyhnutné na uplatňovanie práv alebo plnenie povinností súvisiacich s prevádzkou Vernostného programu.
Ak sú osobné údaje zdieľané s tretími osobami, ktoré pre ŠK Slovan Bratislava poskytujú služby, sú zmluvne zaviazaní, aby podnikli primerané kroky na ochranu spracúvaných osobných údajov a používali osobné údaje výlučne na účely poskytnutia týchto služieb.
Osobné údaje môžu byť prenášané v rámci krajín Európskeho hospodárskeho priestoru (ďalej len „EHP“), ktoré sú považované za krajiny s porovnateľnou úrovňou ochrany osobných údajov ako Slovenská republika ako aj subjektom so sídlom mimo EHP, ktoré zahŕňajú poskytovateľov informačných alebo iných služieb. V prípade prenosov mimo EHP je ochrana osobných údajov zabezpečená prostredníctvom uzavretia príslušných zmluvných doložiek alebo prostredníctvom iných záruk uvedených v zozname príjemcov osobných údajov dostupnom na vyžiadanie u ŠK Slovan Bratislava elektronicky na adrese vernostnyprogram@skslovan.com.
Aké práva majú dotknuté osoby?
V súvislosti so spracúvaním osobných údajov majú Účastníci Vernostného programu a iné dotknuté osoby, ktorých údaje sú spracúvané v rámci Vernostného programu:
- právo na jasné, transparentné a zrozumiteľné informácie o tom, ako sú ich osobné údaje spracúvané a aké sú ich práva (na to slúži aj tento dokument);
- právo na prístup k osobným údajom a na poskytnutie ďalších informácií súvisiacich s ich spracúvaním zo strany ŠK Slovan Bratislava;
- právo na opravu nesprávnych a neúplných osobných údajov;
- právo na vymazanie osobných údajov, ak (a) už nie sú ďalej potrebné pre ďalšie spracúvanie; (b) Účastník odvolal svoj súhlas na ich spracúvanie; (c) Účastník oprávnene namietal voči ich spracúvaniu; (d) sa spracúvali nezákonne; alebo (e) musia byť vymazané v zmysle právnych predpisov;
- právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov, ak (a) Účastník alebo iné dotknuté osoby, ktorých údaje sú spracúvané v rámci Vernostného programu, napadnú správnosť osobných údajov po dobu, kým ŠK Slovan Bratislava overí ich správnosť; (b) spracúvanie je protizákonné; (c) ŠK Slovan Bratislava už osobné údaje nepotrebuje, ale údaje potrebuje Účastník, alebo iné dotknuté osoby, ktorých údaje sú spracúvané v rámci Vernostného programu, na účely uplatnenia ich právnych nárokov, alebo ak (d) Účastník, alebo iné dotknuté osoby, ktorých údaje sú spracúvané v rámci Vernostného programu, namietajú proti ich spracúvaniu po dobu, kým ŠK Slovan Bratislava overí, či jeho oprávnené dôvody prevažujú nad záujmami Účastníka resp. iných dotknutých osôb, ktorých údaje sú spracúvané v rámci Vernostného programu;
- právo podať námietky proti spracúvaniu osobných údajov v prípade, ak ich ŠK Slovan Bratislava spracúva (a) na účely priameho marketingu alebo (b) na účely oprávnených záujmov ŠK Slovan Bratislava;
- právo vyjadriť svoje stanovisko k automatizovanému rozhodnutiu a právo napadnúť automatizované rozhodnutie, ako aj s tým súvisiace práva na ľudský zásah (kontrolu resp. opravu) do automatizovaného rozhodovania zo strany ŠK Slovan Bratislava;
- právo získať osobné údaje a preniesť ich k inému prevádzkovateľovi; a
- právo podať sťažnosť na Úrade na ochranu osobných údajov, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava, tel. č.: +421-2-3231-3220, e-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk.
Ako je zabezpečená ochrana osobných údajov?
Pre zabezpečenie bezpečnosti a dôvernosti osobných údajov, ktorá je pre ŠK Slovan Bratislava mimoriadne dôležitá, ŠK Slovan Bratislava využíva technické a organizačné opatrenia, najmä na ochranu pred neoprávneným prístupom k osobným údajom a ich zneužitím, zaistenie bezpečnosti jeho IT systémov ako aj obnovu dát v prípade incidentu. Všetky opatrenia pravidelne vyhodnocuje a aktualizuje.
Potrebujete pomoc?
V prípade otázok spracúvania osobných údajov alebo potreby inej súvisiacej pomoci sa, prosím, obráťte na ŠK Slovan Bratislava, a to elektronicky na adrese vernostnyprogram@skslovan.com alebo písomne či osobne v sídle ŠK Slovan Bratislava (Viktora Tegelhoffa 4, 831 04 Bratislava).
V prípade nespokojnosti so spôsobom, ktorým ŠK Slovan Bratislava osobné údaje získava, zdieľa alebo inak používa, o tom, prosím, informujte ŠK Slovan Bratislava. Kontaktovať ho môžete na adrese uvedenej vyššie. Ak nie ste spokojní s odpoveďou ŠK Slovan Bratislava, máte právo podať sťažnosť na Úrade na ochranu osobných údajov, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava, Slovenská republika tel. č.: +421-2-3231-3220, e-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk.
Informácie o spracúvaní osobných údajov v súvislosti s predajom vstupeniek na zápasy ŠK Slovan Bratislava
Tento dokument obsahuje informácie o spracúvaní osobných údajov spoločnosťou ŠK Slovan Bratislava futbal a.s., so sídlom Viktora Tegelhoffa 4, 831 04 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 35 834 579, zapísanou v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, Oddiel: Sa, Vložka č. 2947/B (ďalej len „ŠK Slovan Bratislava“), ako prevádzkovateľom, v súvislosti s predajom vstupeniek a permanentných vstupeniek na domáce zápasy ŠK Slovan Bratislava v rámci Niké ligy a Slovnaft Cupu a voucherov na vonkajšie zápasy ŠK Slovan Bratislava (ďalej len „Vstupenky“, „Permanentky“ a „Vouchery“, jednotlivo ako „Vstupenka“, „Permanentka“ a „Voucher“).
Aké osobné údaje sú spracúvané?
V súvislosti s predajom Vstupeniek, Permanentiek a Voucherov ŠK Slovan Bratislava spracúva nižšie uvedené osobné údaje kupujúcich a iných dotknutých osôb (ďalej len „dotknuté osoby“ a jednotlivo „dotknutá osoba“):
(d) identifikačné údaje kupujúceho (v rozsahu meno, priezvisko);
(e) kontaktné údaje kupujúceho (v rozsahu adresa trvalého pobytu, adresa elektronickej pošty, telefónne číslo);
(f) informácie o zakúpených Vstupenkách, Permanentkách alebo Voucheroch (v rozsahu počet, špecifikácia (sektor, rad, miesto) a identifikačné číslo Vstupeniek, Permanentiek alebo Voucherov a informácia o ich využití (dátum a čas), darovaní, alebo uvoľnení do predaja (v prípade Permanentky));
(g) informácie o platobných údajoch (v rozsahu cena, zľava, informácia o spôsobe kúpy (osobne/online), údajov potrebných na vykonanie platby);
(h) informácie o iných osobách ako o kupujúcom, ak je Vstupenka alebo Permanentka dodatočne darovaná tretej osobe alebo uvoľnená do predaja (v prípade Permanentky) (v rozsahu uvedenom v bodoch (a) až (c) vyššie);
(i) iné informácie spracúvané ŠK Slovan Bratislava nevyhnutné na plnenie povinností ŠK Slovan Bratislava vyplývajúcich zo všeobecných obchodných podmienok aplikovateľných na predaj Vstupeniek, Permanentiek a Voucherov (spoločnosti Ticketportal SK, s.r.o., ktorá v mene ŠK Slovan Bratislava, ako usporiadateľa, zabezpečuje predaj Vstupeniek, Permanentiek a Voucherov) v rozsahu z nich vyplývajúcom (t.j. napr. údaje súvisiace s reklamáciami);
(j) osobné údaje inak poskytnuté ŠK Slovan Bratislava alebo získané ŠK Slovan Bratislava v súvislosti s predajom Vstupeniek, Permanentiek a Voucherov, ak sú potrebné na vyššie uvedené účely resp. na účely uvedené nižšie.
Osobné údaje dotknutých osôb ŠK Slovan Bratislava získava priamo od dotknutých osôb resp. iných dotknutých osôb pri predaji Vstupeniek, Permanentiek a Voucherov alebo ich získava samostatne v súvislosti s plnením povinností ŠK Slovan Bratislava vyplývajúcich zo všeobecných obchodných podmienok aplikovateľných na predaj Vstupeniek, Permanentiek a Voucherov, pričom tieto údaje môžu pochádzať tiež z verejne dostupných zdrojov alebo od tretích osôb (napr. spoločnosti Ticketportal SK, s. r. o.).
ŠK Slovan Bratislava môže v súvislosti s predajom Vstupeniek, Permanentiek a Voucherov spracúvať aj osobné údaje osôb mladších ako 18 rokov, avšak výlučne len na účely plnenia povinností ŠK Slovan Bratislava vyplývajúcich zo všeobecných obchodných podmienok aplikovateľných na predaj Vstupeniek, Permanentiek alebo Voucherov a na plnenie zákonných povinností ŠK Slovan Bratislava vyplývajúcich z osobitných právnych predpisov.
Na aké účely sú osobné údaje využívané a na akom právnom základe?
V rozsahu, v ktorom sú nevyhnutné na daný účel, sú osobné údaje dotknutých osôb spracúvané (resp. môžu byť spracúvané) v súvislosti s účelmi spracúvania a na základe jedného z právnych dôvodov uvedených nižšie:
(a) plnenie povinností ŠK Slovan Bratislava vyplývajúcich zo všeobecných obchodných podmienok aplikovateľných na predaj Vstupeniek, Permanentiek a Voucherov;
(b) plnenie zákonných povinností ŠK Slovan Bratislava vyplývajúcich z osobitných právnych predpisov (napr. v zmysle zákona č. 431/2002 Z. z., o účtovníctve, v znení neskorších predpisov a pod.);
(c) uplatňovanie prípadných nárokov ŠK Slovan Bratislava voči kupujúcim Vstupeniek, Permanentiek a Voucherov, plnenie povinností vyplývajúcich z právnych predpisov vzťahujúcich sa na činnosť ŠK Slovan Bratislava a z vnútorných predpisov ŠK Slovan Bratislava, na prevádzkové a administratívne účely ŠK Slovan Bratislava súvisiace s predajom Vstupeniek,Permanentiek a Voucherov (napr. na zabezpečenie IT služieb), ako aj na iné interné účely ŠK Slovan Bratislava. Spracúvanie osobných údajov dotknutých osôb na účely uvedené v tomto odseku predstavuje spracúvanie osobných údajov na účely oprávnených záujmov ŠK Slovan Bratislava.
Vo vzťahu k osobným údajom nevyhnutným na účely uvedené v odsekoch (a) a (b) vyššie, je poskytnutie a spracúvanie týchto osobných údajov vyžadované, pričom ak dotknutá osoba niektoré z týchto požadovaných údajov odmietne poskytnúť, môže sa stať, že ŠK Slovan Bratislava nebude môcť voči nej plniť niektoré povinnosti vyplývajúce zo všeobecných obchodných podmienok aplikovateľných na predaj Vstupeniek, Permanentiek a Voucherov.
Osobné údaje sú spracúvané výlučne po dobu, kým trvá niektorý z vyššie uvedených účelov spracúvania a následne len po dobu a za podmienok v súlade s príslušnými právnymi predpismi. Spracúvanie osobných údajov nezahrňuje automatizované individuálne rozhodovanie ani profilovanie.
Kto má prístup k osobným údajom?
Osobné údaje dotknutých osôb môžu byť poskytnuté:
(a) orgánom, ktorým má ŠK Slovan Bratislava povinnosť poskytovať osobné údaje v zmysle príslušných právnych predpisov, vrátane orgánov kontroly, dohľadu či dozoru, súdov a orgánov činných v trestnom konaní prípadne iným oprávneným subjektom v súlade s príslušnými právnymi predpismi;
(b) spoločnosti Ticketportal SK, s.r.o., so sídlom Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 850 698, ktorá v mene ŠK Slovan Bratislava, ako usporiadateľa, zabezpečuje predaj Vstupeniek, Permanentiek a Voucherov;
(c) zahraničným športovým klubom, ak je to nevyhnutné na účely predaja alebo použitia Voucherov;
(d) iným poskytovateľom služieb, ktorí ŠK Slovan Bratislava poskytujú služby súvisiace s jeho činnosťou, napríklad tretím osobám poskytujúcim účtovné, audítorské alebo právne služby, inkaso pohľadávok, archiváciu a/alebo digitalizáciu dokumentov alebo iné podporné služby pre ŠK Slovan Bratislava (napr. služby dátových centier a iné IT služby) ako aj iným spoločnostiam uvedeným v zozname príjemcov osobných údajov dostupnom na vyžiadanie u ŠK Slovan Bratislava elektronicky na adrese ticketing@skslovan.com;
(e) iným subjektom, ak to bude nevyhnutné na uplatňovanie práv alebo plnenie povinností súvisiacich s s predajom Vstupeniek, Permanentiek a Voucherov.
Ak sú osobné údaje zdieľané s tretími osobami, ktoré pre ŠK Slovan Bratislava poskytujú služby, sú zmluvne zaviazaní, aby podnikli primerané kroky na ochranu spracúvaných osobných údajov a používali osobné údaje výlučne na účely poskytnutia týchto služieb.
Osobné údaje môžu byť prenášané v rámci krajín Európskeho hospodárskeho priestoru (ďalej len „EHP“), ktoré sú považované za krajiny s porovnateľnou úrovňou ochrany osobných údajov ako Slovenská republika ako aj subjektom so sídlom mimo EHP, ktoré zahŕňajú poskytovateľov informačných alebo iných služieb. V prípade prenosov mimo EHP je ochrana osobných údajov zabezpečená prostredníctvom uzavretia príslušných zmluvných doložiek alebo prostredníctvom iných záruk uvedených v zozname príjemcov osobných údajov dostupnom na vyžiadanie u ŠK Slovan Bratislava elektronicky na adrese ticketing@skslovan.com.
Aké práva majú dotknuté osoby?
V súvislosti so spracúvaním osobných údajov majú dotknuté osoby:
(f) právo na jasné, transparentné a zrozumiteľné informácie o tom, ako sú ich osobné údaje spracúvané a aké sú ich práva (na to slúži aj tento dokument);
(g) právo na prístup k osobným údajom a na poskytnutie ďalších informácií súvisiacich s ich spracúvaním zo strany ŠK Slovan Bratislava;
(h) právo na opravu nesprávnych a neúplných osobných údajov;
(i) právo na vymazanie osobných údajov, ak (a) už nie sú ďalej potrebné pre ďalšie spracúvanie; (b) dotknutá osoba odvolala svoj súhlas na ich spracúvanie; (c) dotknutá osoba oprávnene namietala voči ich spracúvaniu; (d) sa spracúvali nezákonne; alebo (e) musia byť vymazané v zmysle právnych predpisov;
(j) právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov, ak (a) dotknutá osoba napadne správnosť osobných údajov po dobu, kým ŠK Slovan Bratislava overí ich správnosť; (b) spracúvanie je protizákonné; (c) ŠK Slovan Bratislava už osobné údaje nepotrebuje, ale údaje potrebuje dotknutá osoba na účely uplatnenia ich právnych nárokov, alebo ak (d) dotknutá osoba namieta proti ich spracúvaniu po dobu, kým ŠK Slovan Bratislava overí, či jeho oprávnené dôvody prevažujú nad záujmami dotknutej osoby;
(k) právo podať námietky proti spracúvaniu osobných údajov v prípade, ak ich ŠK Slovan Bratislava spracúva (a) na účely priameho marketingu alebo (b) na účely oprávnených záujmov ŠK Slovan Bratislava;
(l) právo získať osobné údaje a preniesť ich k inému prevádzkovateľovi; a
(m) právo podať sťažnosť na Úrade na ochranu osobných údajov, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava, tel. č.: +421-2-3231-3220, e-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk.
Ako je zabezpečená ochrana osobných údajov?
Pre zabezpečenie bezpečnosti a dôvernosti osobných údajov, ktorá je pre ŠK Slovan Bratislava mimoriadne dôležitá, ŠK Slovan Bratislava využíva technické a organizačné opatrenia, najmä na ochranu pred neoprávneným prístupom k osobným údajom a ich zneužitím, zaistenie bezpečnosti jeho IT systémov ako aj obnovu dát v prípade incidentu. Všetky opatrenia pravidelne vyhodnocuje a aktualizuje.
Potrebujete pomoc?
V prípade otázok spracúvania osobných údajov alebo potreby inej súvisiacej pomoci sa, prosím, obráťte na ŠK Slovan Bratislava, a to elektronicky na adrese ticketing@skslovan.com alebo písomne či osobne v sídle ŠK Slovan Bratislava (Viktora Tegelhoffa 4, 831 04 Bratislava).
V prípade nespokojnosti so spôsobom, ktorým ŠK Slovan Bratislava osobné údaje získava, zdieľa alebo inak používa, o tom, prosím, informujte ŠK Slovan Bratislava. Kontaktovať ho môžete na adrese uvedenej vyššie. Ak nie ste spokojní s odpoveďou ŠK Slovan Bratislava, máte právo podať sťažnosť na Úrade na ochranu osobných údajov, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava, Slovenská republika tel. č.: +421-2-3231-3220, e-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk.