V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že koncert 1914, KATLA, ktorý sa mal konať dňa 21.3.2025 o 19:00 hod. v Randal Club, Bratislava, je ZRUŠENÝ!
Oznam organizátora:
TOUR 1914 - ZRUŠENO!
S velkou lítostí oznamujeme zrušení pražského a bratislavského koncertu ukrajinských 1914. Zrušeno je komplet celé turné, které mělo začít právě dnes v Polsku.
Vzhledem k poslednímu vývoji, zejména k novým omezením, nesmí ukrajinští umělci, včetně skupiny 1914, od dnešního dne opustit zemi, přestože si vyřídili potřebné dokumenty.
Děkujeme za pochopení a trpělivost.
Obscure team
Dmytro z 1914 uvádí:
„S těžkým srdcem musíme oznámit, že toto turné nemůžeme uskutečnit kvůli ukrajinskému ministerstvu kultury, které všem zablokovalo povolení k výjezdu na kulturní, novinářské, vědecké atd. akce. Jako kapela se chceme upřímně omluvit všem našim fanouškům, každému místu konání a promotérovi. Hluboce litujeme všech způsobených nepříjemností. Zvláštní poděkování patří naší bookingové agentuře Napalm Events za umožnění tohoto turné, stejně jako Katle a všem, kteří nás nadále podporují. Vaše trpělivost a pochopení pro nás znamenají celý svět.“
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.