FESTÍK - najveselší detský festival 2022

FESTÍK - najveselší detský festival 2022

Dátum: 21. - 22. mája 2022
Miesto: Kuchajda, Bratislava
Adresa: Tomášikova 58, Bratislava

Vstupenky

21.-22.
Máj
2022
FESTÍK - najveselší detský festival 2022
21.-22.5.2022 Permanentka Víkend
Kuchajda

Bratislava

Sobota
21
Máj 2022
10:00
FESTÍK - najveselší detský festival 2022
Kuchajda

Bratislava

Nedeľa
22
Máj 2022
10:00
FESTÍK - najveselší detský festival 2022
Kuchajda

Bratislava

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - FESTÍK - najveselší detský festival 2021 - 22.5.2021 - 23.5.2021 od 10:00 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že podujatie  FESTÍK - najveselší detský festival 2021, ktoré sa malo konať dňa 22.5.2021 - 23.5.2021 od 10:00 hod. v priestoroch Kuchajdy, Bratislava je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 21.5.2022 - 22.5.2022 od 10:00 hod. v pôvodnom mieste konania!

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu písomne požiadať o vrátenie vstupenky najneskôr do 5.8.2021 ! Od tohto dátumu bude vstupenka automaticky presunutá na nový dátum bez možnosti refundácie.

POZOR: Zákonná lehota na vrátenie ceny vstupenky (vstupného) je 13 mesiacov od neuskutočneného podujatia (pričom neuskutočneným podujatím sa myslí aj presunuté podujatie, pre ktoré bola platnosť vstupenky predĺžená, a ktoré sa tiež neuskutočnilo). Vašu požiadavku na vrátenie ceny vstupenky (vstupného) sa budeme však snažiť vybaviť čo najskôr.

Klienti, ktorí si vstupenky kúpili na predajnom mieste, ich musia zaslať poštou najneskôr do termínu(5.8.2021)uvedeného v tlačovej správe na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. K žiadosti o vrátenie je potrebné zaslať aj emailovú adresu a číslo účtu, kam bude vrátená suma.

POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 5.8.2021.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 5.8.2021zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 5.8.2021 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na 
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF a číslo účtu, kam bude vrátená suma v prípade, že nebude technicky možné vrátiť financie na kartu, z ktorej bola platba realizovaná. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 5.8.2021. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na 
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 5.8.2021. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na 
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 5.8.2021. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na 
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava najneskôr do 5.8.2021.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - FESTÍK - najveselší detský festival 2021 - 22.-23.5.2021 o 10:00 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie FESTÍK - najveselší detský festival 2021, ktoré sa malo konať dňa 22.-23.5.2021 o 10:00 hod. v Kuchajda, Bratislava, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne, o ktorom Vás budeme informovať.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Vyjadrenie organizátora:

„ Detský Festival Festík sa pre pandemické opatrenia bude presúvať na nový termín, o ktorom budeme informovať hneď ako budeme mať v rámci situácie bližšie informácie zo strany štátu a zároveň, kedy si vyhodnotíme, že je bezpečné zo zdravotného hľadiska festival nášho formátu a rozsahu organizovať. Festík je festivalom pre celú rodinu, a jej zdravie a bezpečnosť vnímame ako to najcennejšie, čo v živote máme a preto pevne veríme a dúfame, že naše rozhodnutie pochopíte a podporíte. O novom dátume podujatia budeme čoskoro informovať, zakúpené vstupenky zostávajú automaticky v platnosti.“

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - FESTÍK - najveselší detský festival 2020 - 23.5 - 24.5.2020 o 10:00 hod.- aktualizované informácie

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie FESTÍK - najveselší detský festival 2020, ktoré sa malo konať dňa 23.5 - 24.5.2020 o 10:00 hod. v Závodisko Bratislava - Petržalka, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 22.5 - 23.5.2021 o 10:00 hod. v novom mieste konania: areál Kuchajda v Bratislave. 

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu požiadať o vrátenie vstupenky najneskôr do 31.1.2021! Od tohto dátumu bude vstupenka automaticky presunutá na nový dátum akcie bez možnosti refundácie.


Klienti, ktorí si vstupenky kúpili na predajnom mieste, ich musia zaslať poštou najneskôr do termínu uvedeného v tlačovej správe na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. K žiadosti o vrátenie je potrebné zaslať aj emailovú adresu a číslo účtu, kam bude vrátená suma.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou najneskôr do termínu uvedeného v tlačovej správe na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do termínu uvedeného v tlačovej správe nasledujúcim spôsobom:

► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 31.1.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na 
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 31.1.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na 
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 31.1.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na 
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 31.1.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Aktualizované informácie:
POZOR: Zákonná lehota na vrátenie ceny vstupenky (vstupného) je 13 mesiacov od neuskutočneného podujatia (pričom neuskutočneným podujatím sa myslí aj presunuté podujatie, pre ktoré bola platnosť vstupenky predĺžená, a ktoré sa tiež neuskutočnilo). Vašu požiadavku na vrátenie ceny vstupenky (vstupného) sa budeme však snažiť vybaviť čo najskôr.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - FESTÍK - najveselší detský festival 2020 - 23.5 - 24.5.2020 o 10:00 hod.

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že predstavenie FESTÍK - najveselší detský festival 2020, ktoré sa malo konať dňa 23.5 - 24.5.2020 o 10:00 hod. v Závodisko Bratislava - Petržalka, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 22.5 - 23.5.2021 o 10:00 hod. v novom mieste konania: areál Kuchajda v Bratislave. 

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu požiadať o vrátenie vstupenky najneskôr do 31.1.2021! Od tohto dátumu bude vstupenka automaticky presunutá na nový dátum akcie bez možnosti refundácie.


Klienti, ktorí si vstupenky kúpili na predajnom mieste, ich musia zaslať poštou najneskôr do termínu uvedeného v tlačovej správe na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. K žiadosti o vrátenie je potrebné zaslať aj emailovú adresu a číslo účtu, kam bude vrátená suma.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou najneskôr do termínu uvedeného v tlačovej správe na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do termínu uvedeného v tlačovej správe nasledujúcim spôsobom:

► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 31.1.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na 
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 31.1.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na 
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 31.1.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na 
reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 31.1.2021 na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

POZOR: Štát momentálne ustanovil zákonnú lehotu na vrátenie vstupného za lístky 13 mesiacov od pôvodného termínu konania podujatia, budeme sa však snažiť vybaviť vašu požiadavku čo najskôr.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.


Top