Popis podujatia
Nevyhnutná úloha HR v kríze a po nej. Rýchly nástup HR technológii. Motivácie a benefity v novej dobe. Zýšili hybrid office, home office efektívnosť práce?
Konferencia HN events spája odborníkov z verejnej aj súkromnej sféry, ktorí budú diskutovať o aktuálnej situácii na pracovnom trhu. Inšpiratívnych príbehoch HR v novej dobe.
Program:
8:30-9:30 Registrácia
9:30-9:45 Otvorenie konferencie
9:45-10:30 Diskusia 1: Aktuálna situácia na pracovnom trhu
- Ako nájsť kvalifikovaných pracovníkov na aktuálnom pracovnom trhu
- Dostatok voľných miest, no neustále vysoký stupeň nezamestnanosti
- Ako by sme mali predísť odlivu pracovnej sily do zahraničia? Zamestnávanie mladých ľudí na juniorské pozície. Oplatí sa investovať do človeka bez skúseností?
- Aké sú výhody a nevýhody sektorového premiešavania zamestnancov? Vplyv COVID 19 na pracovné miesta. Strach pracovníkov z niektorých odvetví
Speakri: Marek Harbuľák – Prezident, Asociácia hotelov a reštaurácií Slovenska
Peter Devinsky – advokát / attorney at law, Schönherr Rechtsanwälte GmbH, organizačná zložka
Marek Schwarz – HR Director, TATRY MOUNTAIN RESORTS
Dana Križankovičová – HR Riaditeľka, Agel SK, a.s.
Ivana Molnárová – CEO, Profesia, spol. s.r.o.
10:30-10:45 Coffee break
10:45-11:30 Diskusia 2 : Nevyhnutná úloha HR v kríze a po nej
- Budovanie dobrej zamestnávateľskej značky nebolo nikdy dôležitejšie
- Zdravie ako firemná hodnota
- Dá sa udržať firemná kultúra na diaľku? Aké sú najlepšie spôsoby komunikácie?
- Rozdielnosť motivácie naprieč generáciami - dá sa mať ešte jednotný meter motivácie na zamestnanca?
- Flexibilita práce, balans na pracovisku
Speakri: Ľubomíra Lukáčová – Manager People & Culture, Philip Morris Slovakia, s.r.o.
Anna Evans – HR Manager Manufacturing for SK, HU & BG · Mondelēz International
– Swiss Re Management AG, organizačná zložka
Monika Červenáková – manažér odboru ľudských zdrojov, DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s.
11:30-12:30 Obed
12:30-13:15 Diskusia 3: Rýchly nástup HR technológií
- Aké sú výhody a nevýhody online pohovorov? Načo si dať pri nich pozor? Budú už bežnou súčasťou?
- Nástup hybrid officov a homeofficov ako najzávažnejšia zmena počas posledného roka - ako predísť nedostatočnej výkonnosti, ako motivovať zamestnanca na pracovisku, vie byť homeoffice zamestnaneckým benefitom, zvýšila sa efektívnosť pracovníkov?
- Vplyv digitalizácie firmy na zamestnancov a riadenie firmy - nevyhnutnosť HR
Speakri: Ľudmila Guerin – Strategy & Transformation - People & Change Manager, PwC Slovakia, s.r.o.
Viktor Tokoš – Country Origameo Director, HB Reavis Slovakia
Silvia Jeleníková – Co-Site Lead of Dell Global Business Centre & HR Director CEE Region
Alica Štepánková Kolárová – Personálna riaditeľka, Henkel Slovensko, spol. s.r.o.
Moderuje: Oliver Jakubík, personal x brand growth
Vaše osobné údaje sú spracúvané pre spoločnosťi MAFRA Slovakia, a.s., so sídlom Nobelova 34, 836 05 Bratislava, Slovensko, IČO: 51 904 446, ktorá je usporiadateľom podujatia.
Ticketportal je zárukou pravosti vstupeniek
Na stránkach spoločnosti Ticketportal si vždy zakúpite originálne vstupenky.
Ticketportal nemôže zaručiť pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch. Ticketportal s týmito spoločnosťami nemá nič spoločné a tento spôsob prepredávania vstupeniek nepodporuje.
Portál Ticketportal.sk je online trhoviskom. Zmluvu o účasti na akcii uzatvárate priamo s usporiadateľom, ktorého údaje sú uvedené priamo v košíku.
Usporiadateľ sa v zmysle čl. 30 ods. 1 písm. e) nariadenia EÚ 2022/2065 zaviazal ponúkať na portáli www.ticketportal.sk, iba výrobky alebo služby, ktoré sú v súlade s uplatniteľným právom Európskej únie.