INEKAFE - LETO 2020 TOUR ŽILINA

INEKAFE - LETO 2020 TOUR ŽILINA

Miesto:

Vstupenky

Popis podujatia

Skupina INEKAFE vyráža na svoje letné turné. Jeden z koncertov skupina odohrá na tenisových dvorcoch 28.8. v Tennis Pointe Žilina.

Hosťami koncertu budú kapela REUNION a kapela SCREEN. Začiatok koncertu je od 18:00. Vstup do areálu od 17:30.

POZOR, POČET VSTUPENIEK JE OBMEDZENÝ!!!

INEKAFE počas celej svojej 25-ročnej histórie (1995 – 2020) vydali 13 hudobných nosičov (7 radových albumov, v prvopočiatkoch ešte 2 demo albumy, ktoré neskôr vyšli ako 1 oficiálny album, 2 výberové best of albumy a 1 DVD) v niekoľko stotisícových nákladoch. Do éteru vypustili doteraz presne 35 singlov, pričom zatiaľ posledným je skladba Ruleta z mája tohto roku. Ich chytľavé pesničky ako Ráno, Ružová záhrada, Ďakujeme Vám, Úspešne zapojení, Vianoce, Špinavé objatie, 090x, Kašovité jedlá, Právo na šťastie, Spomienky na budúcnosť a desiatky ďalších si spievajú už dve generácie ľudí a dlhodobo patria k headlinerom akýchkoľvek podujatí…

INEKAFE hrá v zložení: Vratko Rohoň – spev, gitara / Vlado Bis – basgitara, vokály / Jozef “Dodo” Praženec – bicie, vokály.

Cena vstupného sa bude zvyšovať!



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - INEKAFE - LETO 2020 TOUR ŽILINA - 28.8.2020 o 18:00 hod.

Predstavenie INEKAFE - LETO 2020 TOUR ŽILINA, ktoré sa malo konať dňa 28.8.2020 o 18:00 hod. v Areál Tennis Point, Žilina, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:

Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom formulára v registrovanom účte klienta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.

Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus kartou: Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Benefitovou poukážkou (prípadný doplatok kartou): V prípade, že klient doplácal rozdiel ceny, k žiadosti je potrebné vyplniť vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie`` aj číslo účtu, na ktorý má byť platba poukázaná. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní vo formulári ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.

Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top