Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour

Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour

Dátum: 3. - 26. novembra 2020
Miesto: Bratislava, Trnava, Banská Bystrica, Košice, Žilina, Nitra

Vstupenky

Utorok
3
Nov 2020
19:00
Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour
DK Zrkadlový háj

Bratislava

Streda
4
Nov 2020
19:00
Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour
Kino Hviezda

Trnava

Pondelok
23
Nov 2020
19:00
Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour
Aula SZU

Banská Bystrica

Utorok
24
Nov 2020
19:00
Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour
Streda
25
Nov 2020
19:00
Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour
Štvrtok
26
Nov 2020
19:00
Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour

Popis podujatia

Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour

Zbavte sa vzťahových kurvítok
Po úspešných prednáškach Debordelizace hlavy a Kurvítka v hlave prichádza Ivo Toman s novou témou - vzťahy.
Tretina zamestnancov u nás je v práci nespokojná. Dôvodom sú peniaze a hlavne vzťahy.
55% slovenských manželstiev a 75% nezosobášených párov sa rozpadá. V každej inej ľudskej činnosti (napr. vo výrobe) je úplne nepredstaviteľné, aby zmetkovitosť prekročila 50%. Povedané počítačovým jazykom - nekompatibilita mužov a žien je obrovská.
Viete, že väčšina medziľudských vzťahov vychádza z vrodenej agresivity? A že ľudská komunikácia je vlastne snahou presvedčiť iných ľudí, aby niečo robili inak ako doteraz? K tomu potrebujete mať dobré vzťahy s inými ľuďmi.
Napadlo vás, že rozprávaním s inými ľuďmi si robíte poriadok v hlave?
Väčšina ľudí je nespokojná so svojimi vzťahmi doma aj v práci ... A nič s tým nerobí. Lenže vaše vzťahy sa nevyriešia samé. Nečakajte a poďte to zmeniť. Poďte si vypočuť overené a pritom často prekvapivé návody a riešenia na skvelé vzťahy.

Dozviete sa aj ďalšie zaujímavosti:
• Toxickí ľudia a ako na nich (doma aj v práci)
• Kedy je dobré byť agresívny
• Empatia ako problém
• Prečo podvádzame a klameme alebo naopak spolupracujeme
• Vzťahy v práci – ako ich zlepšiť
• Kedy je dobré chovať sa ako psychopat
• Vzťahy medzi mužom a ženou
• Kurvítka: príťažlivosť, láska a empatia
• Vzťahy v rodine (deti, svokra)
• Ako matky "dokonalými podmienkami" zničia pôvodne zdravé dieťa
• Chcete mať úspešné dieťa? A vie, že niečo musí obetovať?
• Ako spoznať budúce problémy
• Kedy sa rozísť (miliónové téma - to spoznáte hlavne pri rozvode)
• Detské myslenie dospelých ľudí a iné zlé myšlienkové postupy
• Ako aj zo zlého detstva urobiť dobrý život
• Zlé rady na dobré vzťahy
• Hádky a ako na ne
• Umenie presviedčať bez nátlaku
• Zakázané vety a ďalšie garantované recepty na krach vzťahu
• Maturita z umenia načúvať
Toto všetko sa dozviete na novej prednáške Iva Tomana – Debordelizace vztahů.
Veľký priestor bude určený otázkam divákov.
Dĺžka prednášky: 2 hodiny

Poďte konečne zmeniť svoj život k lepšiemu!

 



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Galéria

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour - 2.4.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour, ktoré sa malo konať dňa 2.4.2020 o 19:00 hod. v Dom odborov Žilina, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 25.11.2020 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 31.3.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 31.3.2020 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 31.3.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour - 21.4, 22.4, 23.4.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour, ktoré sa malo konať dňa 21.4, 22.4, 23.4.2020 o 19:00 hod. v Banská Bystrica, Košice, Nitra , je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 23.11, 24.11, 26.11.2020 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 31.3.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 31.3.2020 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 31.3.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZMENENÉ - Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour - 27.4.2020 o 19:00 hod.

Predstavenie Ivo Toman - Debordelizace vztahů Tour, ktoré sa malo konať dňa 27.4.2020 o 19:00 hod. v DK Zrkadlový háj, Bratislava, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 3.11.2020 o 19:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 31.3.2020!
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 31.3.2020 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 31.3.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená,
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na poukazky@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top