Dátum: | 28. februára - 7. marca 2020 |
Miesto: |
Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.
Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.
Do 3.11.2020 bola spoločnosť Ticketportal SK poverená Organizátorom predstavenia PIL C 2086 TOUR prijímať žiadosti o vrátenie a vyplácať finančnú náhradu za zakúpené vstupenky na nezrealizované predstavenie PIL C 2086 TOUR v mestách Jantár Club, Prievidza, Nová Pekáreň, Nitra, City Club, Trnava, Urban Spot, Banská Bystrica, Ateliér Babylon, Bratislava, Rock Fabric, Poprad.
Od dnešného dňa t.j. 4.11.2020 prestáva spoločnosť Ticketportal SK prijímať žiadosti o vrátenie a vyplácať finančnú náhradu za uvedené podujatie a Organizátor ktorým je spoločnosť WAVE Pruduction s.r.o. prostredníctvom nás oznamuje majiteľom zakúpených vstupeniek, že v prípade ďalších žiadosti o vrátenie vstupeniek od 4.11.2020 z podujatia PIL C TOUR bude riešiť vo svojej réžií na mailovej adrese
info@royalpromotions.sk.
Ďakujeme za pochopenie.
Predstavenie PIL C 2086 TOUR, ktoré sa malo konať dňa :
9.4.2020 o 21:00 hod. v Jantár Club, Prievidza, je ZRUŠENÉ!
10.4.2020 o 21:00 hod. v Nová Pekáreň, Nitra je ZRUŠENÉ!
9.10.2020 o 21:00 hod. v City Club, Trnava, je ZRUŠENÉ!
10.10.2020 o 21:00 hod. v Urban Spot, Banská Bystrica , je ZRUŠENÉ!
17.10.2020 o 21:00 hod. v Ateliér Babylon, Bratislava , je ZRUŠENÉ!
7.11.2020 o 21:00 hod. v Rock Fabric, Poprad, je ZRUŠENÉ!
Po intenzívnej komunikácii s klubmi či umelcom a sledovaní aktuálnej pandemickej situácie na Slovensku a Česku sme žiaľ nútení, z dôvodu vládnych nariadení spojenými s ochorením COVID-19, PIL C 2086 TOUR • ZRUŠIŤ • Vaše zdravie a zdravie umelcov je pre nás na prvom mieste. Do 1.11.2020 bude možné v sieti Ticketportal požiadať o vrátenie finančných prostriedkov za zakúpené vstupenky. V prípade nevrátenia vstupenky podporíte kultúru a hudobné podujatia, ktoré aktuálne zažívajú najťažšie obdobie vôbec. Za trpezlivosť a vernosť Vám vopred ďakujeme a prajeme veľa zdravia. Veríme, že sa situácia čím skôr upokojí a my budeme môcť priniesť párty aj do vášho mesta.
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave, Aupark Bratislava alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.
Predstavenie PIL C 2086 TOUR, ktoré sa malo konať nasledovne:
15.05.2020 o 21:00 hod. v Monkey Club, Trnava, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 09.10.2020 o 21:00 hod. v novom mieste konania: CITY Club Trnava. Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
11.09.2020 o 21:00 hod. v Urban Spot (bývalé Kino Hviezda), Banská Bystrica, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 10.10.2020 o 21:00 hod. v pôvodnom mieste konania. Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
26.9.2020 o 21:00 hod. v Rock Fabric, Poprad, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 7.11.2020 o 21:00 hod. v pôvodnom mieste konania. Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Zakúpené vstupenky na Prievidzu (9.4.2020), Nitru (10.4.2020) zostávajú v platnosti na Bratislavu 17.10.2020
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 1.10.2020!
Štát momentálne ustanovil zákonnú lehotu na vrátenie vstupného za lístky 13 mesiacov od pôvodného termínu konania podujatia, budeme sa však snažiť vybaviť vašu požiadavku čo najskôr.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 1.10.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 1.10.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.
Predstavenie PIL C 2086 TOUR, ktoré sa malo konať nasledovne:
13.3.2020 o 21:00 hod. v Urban Spot (bývalé Kino Hviezda), Banská Bystrica, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 11.9.2020 o 21:00 hod. v pôvodnom mieste konania. Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
14.3.2020 o 21:00 hod. v Rock Fabric, Poprad, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 26.9.2020 o 21:00 hod. v pôvodnom mieste konania. Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
3.4.2020 o 21:00 hod. v Ateliér Babylon, Bratislava, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 17.10.2020 o 21:00 hod. v pôvodnom mieste konania. Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Zakúpené vstupenky na Prievidzu (9.4.2020), Nitru (10.4.2020) a Trnavu (15.5.2020) zostávajú v platnosti na Bratislavu 17.10.2020
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 24.8.2020!
Štát momentálne ustanovil zákonnú lehotu na vrátenie vstupného za lístky 13 mesiacov od pôvodného termínu konania podujatia, budeme sa však snažiť vybaviť vašu požiadavku čo najskôr.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 24.8.2020 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 24.8.2020 nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.BOX 5, 810 08 Bratislava.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.