Vážený zákazník, práve prebieha prednostný predaj pre držiteľov prístupového hesla. Nákup bez hesla bude umožnený od %ValidDate%. Po tomto čase budú vstupenky sprístupnené na predaj širokej verejnosti.
práve ste sa zaradil do poradia zákazníkov čakajúcich pred Vami. Ste
v poradí, hneď ako na Vás príde rad, budete automaticky presmerovaný do hľadiska. Po opustení stránky alebo obnovení stránky Vás systém zaradí na koniec poradia čakajúcich zákazníkov.
Ďakujeme! Váš Ticketportal.
Nastavenie strážneho psa
Strážny pes je služba, ktorá Vám postráži uvoľnené miesta a vytvorí Vám rezerváciu na základe Vašej požiadavky i vo vašej neprítomnosti a zašle Vám mail s rezerváciou a s pokynom ako dokončiť nákup.
Orientačný plán hľadiska
Mapa hlediště je pouze orientační. Na této mapce si nelze vybrat místo. Podívejte se, kde byste chtěli sedět a pokračujte níže.
Katarína Turčinová flauta Jozef Luptáčik klarinet Karin Remencová klavír
Carl Maria von Weber Veľké koncertantné duo, op. 48 Ernő von Dohnányi Ária pre flautu a klavír, op. 48 č. 1 Dušan Martinček Concertino pre flautu a klavír Jan Novák Choreae vernales pre flautu a klavír Francis Poulenc Sonáta pre klarinet a klavír Camille Saint-Saens Tarantella a mol pre flautu, klarinet a klavír, op. 6
Na prelome 19. a 20. storočia sa začali skladatelia vo zvýšenej miere opäť zaujímať technickými a zvukovými možnosťami flauty. Kompozičný ošiaľ vypukol po premiére Debussyho Syrinxu – trojminútovej kompozície pre sólovú flautu, ktorá vďaka exotickému charakteru zaujala uši ďalších hudobníkov. Ária pre flautu a klavír vznikla po tom, čo sa mladá nadaná flautistka Eleanor Bakerová sťažovala Ernővi von Dohnányimu, že Brahms nenapísal sonátu pre flautu. Skladateľ sa rozhodol krivdu zvrátiť a jednu sonátu „namiesto neho“ napísať. Trojčasťová skladba Jana Nováka opisuje jarné prebúdzanie prírody, ktoré oddávna sprevádzali rituálne tance. Českého skladateľa, vášnivého latinčinára, inšpirovali pri tvorbe melódií i latinské texty. Muzikalita a virtuozita diel pre klarinet z dielne Carla Mariu von Webera pramení z dobrého priateľstva s klarinetistom Heinrichom Baermannom, pre ktorého bolo stvorených viacero diel. Francois Poulenc napísal sonátu pre klarinet zas na popud Bennyho Goodmana. Spoločne mali dielo premiérovať, no skladateľ nečakane zomrel, za klavír si nakoniec pri prvom uvedení v Carnegie Hall sadol Leonard Bernstein. Tarantelu, štylizáciu juhoamerického tanca v 6/8 takte, skomponoval Camille Saint-Saëns ako 22-ročný. Vznikla na podnet Rossiniho, ktorý vo svojom parížskom súkromí organizoval hudobné soirée a chcel touto formou dostať mladého autora do povedomia verejnosti. Virtuózne flautové i klarinetové pasáže naštudujú pedagogickí kolegovia z VŠMU Katarína Turčinová a Jozef Luptáčik, prvý klarinetista Slovenskej filharmónie.
40% zľava zo vstupenky platí pre dôchodcov, študentov a ŤZP po predložení príslušného preukazu
Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek
Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.
Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.