DETSKÉ PREDSTAVENIE: Haló mimozemšťan

DETSKÉ PREDSTAVENIE: Haló mimozemšťan

Dátum : 15. októbra 2017
Miesto: LOĎ - Divadlo v podpalubí, Bratislava

Vstupenky

Nedeľa
15
Okt
15:30
DETSKÉ PREDSTAVENIE: Haló mimozemšťan

Popis podujatia

Miesto konania/Place of event: Loď - Divadlo v podpalubí, Bratislava
Cena/Price: 4,50 €

Popis/Description:

(Divadlo Úsmev)

-nové predstavenie pre deti a rodičov (predstavenie začína o 15:30, teda nie večer o 19:00)
Autor : Matteo Destro, Peter Pavlac

Rodinná komédia s maskami o vypočítavosti pozemšťanov. (Vhodné pre deti a dospelých od 6 rokov)
Mimozemšťan Bubli pristál po lete nekonečným vesmírom na planéte Zem, aby splnil svoje špeciálne poslanie. V jednej nemenovanej krajine sa v tom čase pripravuje kandidát na prezidentskú kampaň. Okolo neho sa pohybujú rôzni ľudia, sekretárka, umelkyňa i asistent, ktorý chystá prezidentskú reč. Mimozemšťan Bubli pristane v ich blízkosti. Asistentovi, ktorý ho náhodne objaví, ihneď napadne, že by túto špeciálnu príležitosť mohol využiť vo svoj prospech a v prospech svojho budúceho prezidenta. Nastáva však problém, ako sa dorozumieť s Bublim...?
Ďalšie predstavenie pre deti a ich rodičov z produkcie Divadla Úsmev, ktoré je autorom úspešných predstavení Veľkí herci malým deťom a Klauni v pekle.

Kostýmy: Lucia Sedivá
Hudba: Sisa Michalidesová, Samuel Hošek
Texty piesní: Peter Konečný
Hrajú: Alena Michalidesová, Mária Landlová, Sisa Michalidesová, Samuel Hošek
Réžia a výroba masiek: Matteo Destro (Taliansko)

Prestavenie vhodné pre deti od 6 rokov a dospelých.

Ticketportal nezodpovedá za zmenu účinkujúcich. Zmena programu vyhradená.

Galéria

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZRUŠENÉ - DETSKÉ PREDSTAVENIE: Haló mimozemšťan - 18.6.2017 o 15:30 hod.

Predstavenie DETSKÉ PREDSTAVENIE: Haló mimozemšťan, ktoré sa malo konať dňa 18.6.2017 o 15:30 hod. v LOĎ - Divadlo v podpalubí, Bratislava, je zo zdravotných dôvodov ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Zimný štadión Ondreja Nepelu, Odbojárov 9, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Haló mimozemšťan - 27.11.2016 o 15:30 hod.

Predstavenie Haló mimozemšťan, ktoré sa malo konať dňa 27.11.2016 o 15:30 hod. v LOĎ - Divadlo v podpalubí, Bratislava, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:
► osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
► mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
► poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top