ILÚZIE

ILÚZIE

Dátum : 04. mája 2017
Miesto: Mestské divadlo Žilina - Veľká sála

Vstupenky

Štvrtok
4
Máj
19:00

Popis podujatia

Miesto konania: Mestské divadlo Žilina - Veľká sála
Vstupné : 7,00 € (študenti, seniori: 5,00 €, ŤZP 50% zľava. Zľavnené vstupenky je možné zakúpiť len v pokladnici divadla.)

Komorná hra rozpráva príbeh dvoch starých manželských párov, ktoré dospeli do bodu, kedy bilancujú svoje vzťahy. Aký má ale zmysel znovu interpretovať svoj život? Neustále hľadanie odpovedí a potreba dorozprávať svoj životný príbeh je vo výsledku len prejavom nedostatku viery. A kde nie je viera, objaví sa lož. Pricházajú ďalšie a ďalšie interpretácie lásky, no každý výklad, ktorým sa postavy snažia postihnúť zmysel a podstatu žitia založeného na láske, teda na bytostnom súžití s druhým človekom, sa stáva iba ilúziou. Ak chceme za každú cenu uvidieť pravdu, môžeme se ohromne spáliť.

OSOBY A OBSADENIE
Prvá žena: Iveta Pagáčová
Druhá žena: Ivana Kubáčková
Prvý muž: Michal Režný
Druhý muž: Ján Dobrík
REALIZAČNÝ TÍM
preklad: Romana Maliti
scéna a kostýmy: Eva Kudláčová-Rácová
réžia: Eduard Kudláč

Na mape

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - The Mission - 26.10.2016 o 20:00 hod.

Predstavenie The Mission, ktoré sa malo konať dňa 26.10.2016 o 20:00 hod. v Majestic Music Club, Karpatská 2, Bratislava, je ZMENENÉ!

Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 24.10.2016 o 20:00 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 24.10.2016!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:

  • osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
    • mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
      • poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahutaktiež najneskôr do 24.10.2016!
      • Ďalšie informácie na:
        TLAČOVÉ SPRÁVY
        ZMENY A ZRUŠENIA

        Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


; Top