Strážny pes
Ak sa uvoľní miesto v hľadisku, dáme Vám vedieť e-mailom
Dátum: | 15. marca. 2019 |
Miesto: | Mestské divadlo Žilina - Štúdio |
Miesto konania: Mestské divadlo Žilina - Veľká sála
Vstupné : 10 €, v deň konania cena vyššia o 2 € (študenti, seniori: 5,00 €, ŤZP 50% zľava. Zľavnené vstupenky je možné zakúpiť len v pokladnici divadla.)
Komorná hra rozpráva príbeh dvoch starých manželských párov, ktoré dospeli do bodu, kedy bilancujú svoje vzťahy. Aký má ale zmysel znovu interpretovať svoj život? Neustále hľadanie odpovedí a potreba dorozprávať svoj životný príbeh je vo výsledku len prejavom nedostatku viery. A kde nie je viera, objaví sa lož. Pricházajú ďalšie a ďalšie interpretácie lásky, no každý výklad, ktorým sa postavy snažia postihnúť zmysel a podstatu žitia založeného na láske, teda na bytostnom súžití s druhým človekom, sa stáva iba ilúziou. Ak chceme za každú cenu uvidieť pravdu, môžeme se ohromne spáliť.
OSOBY A OBSADENIE
Prvá žena: Iveta Pagáčová
Druhá žena: Ivana Kubáčková
Prvý muž: Michal Režný
Druhý muž: Ján Dobrík
REALIZAČNÝ TÍM
preklad: Romana Maliti
scéna a kostýmy: Eva Kudláčová-Rácová
réžia: Eduard Kudláč
Predstavenie The Mission, ktoré sa malo konať dňa 26.10.2016 o 20:00 hod. v Majestic Music Club, Karpatská 2, Bratislava, je ZMENENÉ!
Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 24.10.2016 o 20:00 hod. v pôvodnom mieste konania.Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 24.10.2016!
Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.
Predstavenie ILÚZIE, ktoré sa malo konať dňa 1.12.2018 o 19:00 hod. v Mestské divadlo Žilina, je ZRUŠENÉ!
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.
Predstavenie ILÚZIE, ktoré sa malo konať dňa 30.9.2017 o 19:00 hod. v Mestské divadlo Žilina, je ZRUŠENÉ!
Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.