MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)

Divadlo GUnaGU
MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)

Dátum: 15. januára - 3. marca 2020
Miesto: Divadlo GUnaGU, Františkánske nám. 7, Bratislava

MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda) - komédia o nekomunikácii. Na čo sú nám priatelia, manželky, milenci, máme svoj mobil a sním sa dá vyriešiť všetko.

Vstupenky

Streda
15
Jan 2020
19:30

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)
Pondelok
3
Feb 2020
19:30

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)
Utorok
3
Mar 2020
19:30

ODOHRANÉ

Predstavenie už bolo odohrané
MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)

Popis podujatia

Miesto konania/Place of event: Divadlo GUnaGU, Františkánske námestie 7, Bratislava


MILUJEM SVOJ MOBIL
(americká jazda)

Komédia o ne / komunikácii.

Potrebujeme ešte priateľov, manželky, milencov, milenky, keď máme svoje smartfóny? Nikdy v dejinách ľudia tak veľa nekomunikovali ako dnes a možno ešte nikdy neboli takí osamelí... Bláznivá komédia Milujem svoj mobil rieši nielen erotiku pomocou mobilu, ale aj možnosť, či sa dá dovolať bohu a čosi si od neho priať, až po ozajstnú svadbu s vaším mobilným miláčikom. Viliam Klimáček svoju „road movie“ komédiu umiestnil do starého Cadillacu, v ktorom štyria Slováci (šofér, farár, študent a manažér) idú autom cez Ameriku. Hoci majú dovolenku, každý pred čímsi uteká – pred veriteľmi, pred manželkou, pred sebou samým... a stále telefonuje, telefonuje, telefonuje...

Hrajú: Viktor Horján, Roman Pomajbo, Martin Meľo, David Hartl

Autor a réžia: Viliam Klimáček
Scéna: Peter Janků
Kostýmy: Renata Ormandíková

Dĺžka predstavenia: 90 minút bez prestávky


Po začiatku predstavenia nie je možný vstup do sály.
Ak sa vstupenky nevypredajú v predpredaji, dajú sa zakúpiť aj hodinu pred predstavením v pokladni divadla.



Ticketportal je garancia pravosti vstupeniek

Na stránkach spoločnosti Ticketportal si kupujete vždy originálne vstupenky na dané podujatie.

Spoločnosť Ticketportal nezaručuje pravosť vstupeniek zakúpených na sekundárnych portáloch predaja (napr. Viagogo), nemá s nimi nič spoločné a ani tento spôsob predaja nepodporuje.

Galéria

picture MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)
picture MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)
picture MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)
picture MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)
picture MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)
picture MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)
picture MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)
picture MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)
picture MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)
picture MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)
picture MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)
picture MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)
picture MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda)

Na mape

Odporúčané

Zmeny a upozornenia

ZMENENÉ - MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda) - 4.4.2019 o 19:30 hod.

Predstavenie MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda), ktoré sa malo konať dňa 4.4.2019 o 19:30 hod. v Divadlo GUnaGU, Františ. nám.7, BA, je ZMENENÉ! Predstavenie sa uskutoční v novom termíne: 23.4.2019 o 19:30 hod. v pôvodnom mieste konania.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 10.4.2019!

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 10.4.2019 doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 10.4.2019 nasledujúcim spôsobom:
pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená,
pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay , ePlatby VÚB, ...) - mailovou formou/mailom na adrese reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade že boli vstupenky doručené poštou je nutné ich zaslanie na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Tak isto prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - DIVADLO GUnaGU - 23.3.2020 - 30.4.2020

Divadelné združenie GUnaGU, vám musí žiaľ oznámiť , že všetky predstavenia ktoré sa mali konať v termínoch od 23.3.2020 - 30.4.2020 , sú ZRUŠENÉ!

Vzťahuje sa to na nasledovné predstavenia : 

HEREČKY (miluj blížneho svojho) 23.3.2020 19:30h
DEŇ, KEĎ SME BOLI MAJSTRI SVETA čiže Slovenskóóó! 26.3.2020 19:30 h
YOUTUBERI (ó božský internet) 28.3.2020 15:00h   
ODVRÁTENÁ STRANA MESIACA 29.3.2020 19:30h   
TAXI BRATISLAVA (tekutá realita) 30.3.2020 19:30 h  
SOCÍK, SLADKÝ SOCÍK 31.3.2020 19:30h   
ONLINE 5.4.2020 15:00h   
ODVRÁTENÁ STRANA MESIACA 5.4.2020 19:30h  
MUTANTI (posledný valčík v hoteli Kriváň) 7.4.2020 19:30h 
MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda) 14.4.2020 19:30h  
MUŽI SA MINULI (Dáša, Rút & Sisa) 15.4.2020 19:30h  
ONLINE 18.4.2020 15:00h  
DEŇ, KEĎ SME BOLI MAJSTRI SVETA čiže Slovenskóóó! 18.4.2020 19:30h   
YOUTUBERI (ó božský internet) 19.4.2020 15:00h   
ODVRÁTENÁ STRANA MESIACA 19.4.2020 19:30h  
TAXI BRATISLAVA (tekutá realita) 20.4.2020 19:30h
POSLEDNÍ HRDINOVIA 21.4.2020 19:30h
HORÚCE LETO 68 (ako sme utekali) 22.4.2020 19:30h
HEREČKY (miluj blížneho svojho) 25.4.2020 19:30h
SOCÍK, SLADKÝ SOCÍK 26.4.2020 19:30h
V TOMTO MESTE ZDOCHOL PES 29.4.2020 19:30h
DEŇ, KEĎ SME BOLI MAJSTRI SVETA čiže Slovenskóóó! 30.4.2020 19:30h

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - Milujem svoj mobil - 28.11.2016 o 19:30 hod.

Predstavenie Milujem svoj mobil, ktoré sa malo konať dňa 28.11.2016 o 19:30 hod. v Divadle GUnaGU, Bratislava, je ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.

Vstupenky uhradené Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. priamo na centrálu Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenku prostredníctvom internetu musí originál vstupenku vrátiť priamo na centrále Ticketportalu, Radlinského 27 v Bratislave jedným z nasledovných spôsobov:

  • osobne, aj s lístkami (alebo HomeTicket vstupenkami), kde klientovi budú vrátené peniaze v hotovosti. V prípade, ak príde iná osoba ako je v registrácii, je potrebné splnomocnenie na prevzatie peňazí. Pri vstupenkách s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket aj čestné prehlásenie, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz (stačí vypísať na centrále, kde dostanete tlačivo),
    • mailom, na reklamacie@ticketportal.sk, spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí, detailom transakcie a v prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať e-mailom aj lístky v prílohe (najlepšie vo formáte PDF) spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. Ak boli vytlačené originál vstupenky, tak zaslať poštou na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu. Poznámka: V prípade zaslania žiadosti o vrátenie peňazí formou e-mailu na reklamacie@ticketportal.sk, nie je potrebné vstupenky vo forme HomeTicket doposielať poštou ak ste ich poslali v prílohe e-mailu ako PDF súbor alebo ako ich sken,
      • poštou, zaslať vstupenky spolu so žiadosťou o vrátenie peňazí a detailom transakcie, na adresu Ticketportal SK s.r.o., Radlinského 27, P.O.Box 65, 810 05 Bratislava. Detail transakcie musí obsahovať dátum, sumu a príjemcu. Detailom transakcie sa myslí potvrdenie z prehľadu obratov na Vašom účte. V prípade vstupeniek s typom vyzdvihnutia formou HomeTicket poslať aj lístky spolu s čestným prehlásením, že vstupenky nefalšoval a nezneužil a vrátenie peňazí si klient bude nárokovať len raz. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená. Ak ste platili zo zahraničného účtu a želáte si vrátiť peniaze na iný zahraničný účet, ako ten, z ktorého bola platba hradená, je potrebné priložiť priložiť údaje o danom účte (SWIFT, IBAN, názov účtu, názov a poštovú adresu banky) spolu so súhlasom, že poplatky za vrátenie peňazí na iný zahraničný účet budete znášať v plnom rozsahu.
      • Klienti môžu využiť vstupenky na predstavenie 8.11.2016 o 19:30, prípadne na decembrový termín, ktorý bude oznámený.

        Ďalšie informácie na:
        TLAČOVÉ SPRÁVY
        ZMENY A ZRUŠENIA

        Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


ZRUŠENÉ - MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda) - 22.3.2020 o 19:30 hod.

Predstavenie MILUJEM SVOJ MOBIL (americká jazda), ktoré sa malo konať dňa 22.3.2020 o 19:30 hod. v Divadle GUnaGU, Františ. nám.7, Bratislava, je z dôvodu bezpečnosti divákov pred vírusovou infekciou ZRUŠENÉ!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili.
POZOR: Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na predajnom mieste Avion Shopping Park v Bratislave, Bory Mall v Bratislave alebo v OC MAX Prešov, ich môžu vrátiť výhradne na centrálu spoločnosti, a to buď osobne na adrese Karadžičova 14, Bratislava, alebo poštou na adresu: Ticketportal SK, s. r. o. , P. O. Box 5, 810 08 Bratislava.

Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné doručiť v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod. na pobočke Ticketportal Central, Metodova 6, Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefitovou poukážkou - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. V prípade úhrady doplatku je potrebné uviesť aj číslo účtu klienta. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk. K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu klienta, kam bude vrátená suma za Darčekovú poukážku Ticketportal. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť na adresu Ticketportal SK s.r.o., P.O.Box 5, 810 08 Bratislava.

Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Za pochopenie ďakujeme.


Top